اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 1 دي 1395 / کد مطلب: 11873 / نظرات: 0

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی خبر دادپ


استقرار 94 اکیپ در راهدارخانه های سراسر استان /بهره مندی تمامی روستاهای بالای 50 خانوار از راه روستایی


استقرار 94 اکیپ در راهدارخانه های سراسر استان بهره مندی تمامی روستاهای بالای 50 خانوار از راه روستایی
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی  از استقرار 94 اکیپ در راهدارخانه های سراسر استان خبر داد و گفت: تاکنون تمامی روستاهای بالای 50 خانوار از راه روستایی مناسب بهره مند شده اند.

به گزارش خبرگزاری فارس از سبزوار ، ابراهیم نصیری ظهر امروز در حاشیه مراسم تودیع و معارفه رئیس جدید راهداری و حمل و نقل جاده ای سبزوار در جمع خبرنگاران با بیان اینکه از ابتدای سال جاری 30 هزار تن غیر رایگان به خراسان رضوی اختصاص یافته است ، اظهار کرد: این میزان غیر براساس اولویت بندی و نیاز به شهرستانهای این استان توزیع شده است.

وی با اشاره به ارائه خدمت راه های روستایی استان ، افزود: تاکنون تمامی روستاهای بالای 50 خانوار از راه روستایی مناسب بهره مند شده اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی یکی از اولویت های راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی را بهسازی و آسفالت تمامی محور های این استان دانست و تصریح کرد: براساس برنامه 5 ساله تمامی جاده های استان مرمت ، بهسازی و آسفالت می شوند تا نسبت به گذشته جاده های خراسان رضوی وضعیت بهتری پیدا کند.

نصیری با اشاره به آمادگی کامل راهداری و حمل و نقل جاده ای در فصل سرما ، بیان کرد: درحال حاضر 518 دستگاه ماشین ، 94 اکیپ و 950 نیرو در 33 راهدار خانه های سطح استان مستقر شده اند تا برای فصل سرما و برودت هوا محور های ما با مشکلی مواجه نشود.

وی یادآورشد: اکیپ های مسقر در راهدارخانه های سطح از 15 آذرماه الی 15 فروردین ماه در قالب طرح زمستانی به مردم خدمات رسانی می کنند.فارس/101





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.