اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 8 دي 1395 / کد مطلب: 11888 / نظرات: 0

امام‌جمعه سبزوار:


نخبگان ما در فتنه 88 زبان خود را در کام حبس کرده بودند / قیام مردمی 9 دی همانند برگ زرینی در کتاب تاریخ اسلامی باقی می‌ماند


نخبگان ما در فتنه 88 زبان خود را در کام حبس کرده بودند  قیام مردمی 9 دی همانند برگ زرینی در کتاب تاریخ اسلامی باقی می‌ماند
امام جمعه سبزوار گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی با دلسوزی و سعه صدر با این تنش جدی برخورد کرد و قیام مردمی 9 دی برای همیشه همانند برگ زرینی در کتاب تاریخ ایران اسلامی باقی می‌ماند.

حجت‌الاسلام غلامرضا مقیسه با بیان اینکه 9 دی حرکت عظیمی برای تثبیت نظام جمهوری اسلامی بود، اظهار داشت: مردم مؤمن ایران اسلامی در روز 9 دی برای پشتیبانی از ولایت فقیه و ارزش‌های انقلاب اسلامی به‌صورت خودجوش حرکتی ماندگار بین مردم ایجاد کردند.

وی حماسه 9 دی را روز بصیرت مردم دانست و افزود: برای واقعه 9 دی باید تجدید خاطره شود لذا ابرهای فتنه را دشمنان نظام جمهوری اسلامی با تبلیغات در فضای کشور ایجاد کردند.

امام جمعه سبزوار با تأکید بر روحیه انقلابی و بصریت دینی مردم برای مقابله با فتنه 88، تصریح کرد: فتنه اصلی از سوی بیگانگان برخاسته بود و به‌واسطه تبلیغات دشمن برای مقطع محدودی بین ملت ما آتش تفرقه و فتنه ایجاد کرده و باعث شد تا دو هموطن برای خواسته‌های خود مقابل یکدیگر قرا بگیرند.

حجت‌الاسلام مقیسه با بیان این‌که در روزهای تلخ فتنه 88 غرب امکانات خود را برای آشوب در جمهوری اسلامی ایجاد کرده بود، بیان کرد: متأسفانه برخی از آغوش پر مهر ولایت فقیه فاصله گرفتند و براساس فتنه‌انگیزی‌های غرب برای لطمه زدن به نظام و اسلام دست به آشوب زدند.

وی ادامه داد: به لطف خداوند و با فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه بصیرت افزایی، جامعه به‌خوبی هدایت شد و رهبری نقاط کور دشمن را با دیدی تیزبینانه شناسایی کردند.

امام جمعه سبزوار با بیان این‌که رهبری نقشه‌های شوم دشمنان نظام جمهوری اسلامی را به‌خوبی رصد می‌کند، عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در زمان فتنه 88 با دلسوزی و سعه صدر با این تنش جدی برخورد کرد و به جرأت می‌توان اعلام کرد که رهبری در مظلومیت و تنهایی قرار گرفته بود.

حجت‌الاسلام مقیسه اضافه کرد: بسیاری از نخبگان ما در مقابله با فتنه 88 زبان خود را در کام حبس کرده بودند و برای حمایت از رهبری و نظام جمهوری اسلامی به میدان نبرد از علیه استکبار نیامدند.

وی با بیان اینکه توده‌ای از مردم احساس کردند رهبری تنها مانده و با جوشش عظیم به پشتیبانی از ولایت فقیه به میدان آمدند، یادآور شد: ملت ما در روز 9 دی از ارزش‌های عاشورایی امام حسین(ع) دفاع کردند و خواستار برخورد جدی با متهمان حتک حرمت روز عاشورا شدند.

امام جمعه سبزوار با تأکید بر این‌که پاسداشت روز 9 دی هر ساله باید باشکوه برگزار شود، افزود: این حادثه برای همیشه همانند برگ زرینی در کتاب تاریخ ایران اسلامی باقی می‌ماند تا دشمنان ما هرگز به دنبال ایجاد فتنه جدیدی در کشور نباشند.

حجت‌الاسلام مقیسه یادآور شد: امیدواریم به بصیرت مردم روز به روز افزوده شود و رسانه‌ها مسؤولیت عظیمی در زمینه بصیرت دینی و انقلاب مردم دارند تا با صداقت و امانت داری در این زمینه فعالیت کنند.فارس/101





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.