اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 15 دي 1395 / کد مطلب: 11912 / نظرات: 0

با حضور رئیس اداره سلامت دهان و دندان وزارت بهداشت


نخستین پایگاه دائمی سلامت دهان و دندان دانش آموزان در سبزوار راه‌اندازی شد


نخستین پایگاه دائمی سلامت دهان و دندان دانش آموزان در سبزوار راه‌اندازی شد
با حضور رئیس اداره سلامت دهان و دندان وزارت بهداشت، نخستین پایگاه دائمی سلامت دهان و دندان دانش آموزان در سبزوار راه‌اندازی شد.

مراسم راه‌اندازی نخستین پایگاه دائمی سلامت دهان و دندان دانش آموزان با حضور رئیس اداره سلامت دهان و دندان وزارت بهداشت، مسؤولان دانشگاه علوم پزشکی و مدیران آموزش و پرورش در شهرستان سبزوار راه‌اندازی شد.

مدیر آموزش و پرورش سبزوار در این مراسم با بیان اینکه برای ایجاد فرصت‌های سلامتی باید آموزش‌های رفتاری نهادینه شود، اظهار کرد: 52 هزار دانش آموز مقاطع مختلف در سبزوار مشغول به تحصیل هستند و تعداد زیادی از دانش آموزان در مناطق محروم و حاشیه شهر سبزوار حضور دارند.

مرتضی بینش با اشاره به ارتقای پایگاه سیار سلامت دهان و دندان دانش آموزان به پایگاه ثابت، افزود: با راه اندازی این پایگاه‌ها خدمات متعددی در زمینه سلامت دهان و دندان دانش آموزان ارائه می‌شود.

وی ادامه داد: پایگاه دائمی سلامت دهان و دندان دانش آموزان با مساحتی 80 متر مربع در دو اتاق برای استقرار آموزش یار و پزشک راه اندازی شده است.

مدیرآموزش و پرورش سبزوار یادآور شد: برای ارتقای سلامت دهان و دندان دانش آموزان یک پایگاه دیگر با همکاری دانشگاه علوم پزشکی در منطقه شرق سبزوار راه اندازی می‌شود.فارس/101





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.