اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 17 دي 1395 / کد مطلب: 11925 / نظرات: 0

آیت‌الله عالمی:


انتقال اختلافات سیاسی به رسانه‌ها، نظام را دچار خدشه می‌کند


انتقال اختلافات سیاسی به رسانه‌ها نظام را دچار خدشه می‌کند
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت با بیان اینکه رسانه‌ای شدن اختلافات تفرقه بین مردم و مسؤولان را افزایش می‌دهد، گفت: در فسادهای کلان اقتصادی کشور مسؤولان نباید یکدیگر را متهم کنند.

 آیت‌الله حسن عالمی در حاشیه سی و ششمین یادواره شهدای مظلوم هویزه و 43 شهید جهادگر سبزوار در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امام جمعه زمانی خطبه‌های پربار و ارزشمندی دارد که همه جانبه مسائل را برای نمازگزاران باز کند، اظهار داشت: زمانی نمازجمعه ارزش واقعی خود را پیدا می‌کند که وحدت آفرینی و هدایت رعایت شود.

وی با اشاره به ایجاد تنش‌های متعدد بین مسؤولان، بیان کرد: مدیران نظام جمهوری اسلامی باید مشکلات خود را با یکدیگر حل کنند و انتقال اختلافات سیاسی به رسانه‌ها نظام جمهوری اسلامی را دچار خدشه می‌کند.

عضو مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: رسانه‌ای شدن اختلافات، تفرقه بین مردم و مسؤولان را افزایش می‌دهد و در فسادهای کلان اقتصادی کشور مسؤولان نباید یکدیگر را متهم کنند.

عالمی با بیان اینکه دولت دارای وظایف مشخصی است که باید مسائل اجرایی کشور را به بهترین شیوه انجام دهد، یادآور شد: امروز مهم‌ترین وظیفه ما ایجاد وحدت، انسجام و امید به مردم است و باید مردم نسبت به آینده نظام جمهوری اسلامی امیدوار شوند.فارس/101





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.