اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 20 دي 1395 / کد مطلب: 11944 / نظرات: 0

عضو کمیسیون صنایع مجلس:


تخریب و بداخلاقی سیاسی به جای نقد سازنده نشسته است


تخریب و بداخلاقی سیاسی به جای نقد سازنده نشسته است نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: در یک دهه اخیر بداخلاقیهای سیاسی، تخریب، دروغ پردازی و تشویش اذهان عمومی در جامعه افزایش یافت و جای نقد سازنده را گرفت.

رمضانعلی سبحانی فر افزود: برخی افراد مطالبی را در جامعه منتشر می کنند که صحت و سقم آن مشخص نیست و این موضوع سبب بروز تخریب و بداخلاقی سیاسی می شود.
وی ادامه داد: امروز بازار تخریب، دروغ پردازی و بداخلاقی سیاسی به اندازه ای در جامعه رونق پیدا کرده که اگر کسی نقد سازنده ای را مطرح می کند به منزله تخریب برداشت می شود.
نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: این تخریبها در روزهای نزدیک به انتخابات به واسطه منافع گروهی، حزبی و شخصی افزایش می یابد که عواقب بدی را برای جامعه به همراه دارد.
وی افزود: باید بین نقدسازنده، تخریب، دروغ پردازی و بد اخلاقیهای سیاسی تفاوت زیادی قائل شد و افراد باید بدانند مطرح شدن مطالب بدون اساس و پایه به آرامش صدمه می زند.
سبحانی فر ادامه داد: با گذشت زمان کذب تخریبها و دروغ پردازیهایی که در جامعه اعلام می شود برای مردم روشن می شود اما تخریبها آثار خود را برجای می گذارد و در اذهان عمومی باقی می ماند.
وی گفت: برای از بین رفتن بد اخلاقیهای سیاسی، تخریب و دروغ پردازی نیاز به عزم و اراده عمومی و همدلی بین مسئولان و مردم است و افراد باید دقت کنند تا با تخریب و بد اخلاقی سیاسی به منافع ملی آسیب وارد نکنند.ایرنا/101



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.