اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 23 دي 1395 / کد مطلب: 11949 / نظرات: 0


کشف هزار و 385 کیلوگرم فرآورده دامی فاسد در سبزوار


رئیس شبکه دامپزشکی سبزوار گفت: هزار و 385 کیلوگرم انواع فرآورده های خام دامی منجمد، تاریخ گذشته و بدون مشخصات از سردخانه یک واحد فروش مرغ و ماهی در این شهرستان کشف و ضبط شد.

 
ولی الله جغتایی در جمع خبرنگاران افزود: کارشناسان این شبکه در پی نظارتهای بهداشتی، به یک سردخانه غیررسمی نگهداری فرآورده های خام دامی، که عمدتا در آن بسته بود، مشکوک شده و رفت و آمدها به این محل را زیر نظر گرفتند.
وی گفت: در فرصتی مناسب بازرسان شبکه دامپزشکی با هماهنگی دادستانی و نیروی انتظامی در محل مورد نظر حضور یافته و متصدی سردخانه را که به صورت مخفیانه در حال بارگیری محموله به یک وانت یخچالدار بود، در حال تخلف به دام انداختند.
رئیس شبکه دامپزشکی سبزوار افزود: این محموله شامل سنگدان و گوشت مرغ، بوقلمون، بلدرچین، انواع ماهی های منجمد بدون مشخصات، بال، بازو، قطعات ران، سینه و دنبه تاریخ گذشته و غیرقابل مصرف گوسفند بود که تاریخ مصرف برخی از این محصولات بیش از 18 ماه گذشته بود.
جغتایی گفت: شهروندان در هنگام خرید گوشت قرمز به مهر بهداشتی دامپزشکی و تاریخ تولید و انقضای آن توجه کنند و در صورت مشاهده موارد مشکوک، آنرا به این اداره گزارش کنند. ایرنا/101



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.