اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 25 دي 1395 / کد مطلب: 11956 / نظرات: 0

مدیر آموزش و پرورش سبزوار خبر داد


اجرای 100 مصوبه شورای آموزش و پرورش سبزوار / 200 مدرسه در سبزوار به سیستم گرمایشی مجهز شدند


مدیرآموزش و پرورش سبزوار با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون 100 مصوبه شورای آموزش و پرورش سبزوار اجرایی شده است ، از تجهیز 200 مدرسه در سطح این شهرستان به سیستم گرمایشی خبر داد.
 مرتضی بینش با گرامیداشت هفته شورای آموزش و پرورش اظهار کرد: توسعه هر جامعی در ابعاد مختلف سیاسی ، اجتماعی و فرهنگی نیازمند بستر سازی در حوزه تعلیم و تربیت افراد کارآمد است.
وی با بیان اینکه تربیت افراد فرهیخته در جامعه از خانه تا مدارس ، دانشگاه و حوزه علمیه ادامه دارد ، افزود: سرآغاز تعلیم و تربیت در جامعه آموزش و پرورش است و توجه به این حوزه می تواند توسعه جوامع را به دنبال داشته یاشد.
مدیر آموزش و پرورش سبزوار با بیتان اینکه شورای آموزش و پرورش برای بهره گیری از اجتماع عقلی برای بررسی موضوعات و مشکلات این حوزه است ، تصریح کرد: در دی ماه سال 1372 به پیشنهاد شورای عالی انقلاب فرهنگی شورای آموزش و پرورش ایجاد شده تا برای تصمیم گیری و بهینه سازی تعلیم و تربیت نهاد های مختلف و مردم مشارکت کنند.
بینش ادامه داد: شورای آموزش و پرورش در سطح عالی کشور ، استان و شهرستانها تشکیل می شود و در شهرستان سبزوار 15 نفر به عنوان اعضای شورای آموزش و پرورش حضور دارند.
وی با اشاره به تشکیل 10 جلسه شورای آموزش و پرورش سبزوار از ابتدای امسال تاکنون ، بیان کرد: در این جلسات 103 مصوبه به تصویب اعضای شورای آموزش و پرورش سبزوار رسیده و از مجموع مصوبات 21 مصوبه جدید بوده است.
مدیر آموزش و پرورش سبزوار از اجرای 100 مصوبه شورای آموزش و پرورش سبزوار از ابتدای امسال تاکنون خبر داد و اضافه کرد: سه مصوبه دیگر با پیگیری های متعدد در حال اجرایی است.
بینش با بیان اینکه آموزش و پرورش سبزوار در بسیاری از شاخص های کشوری و استانی وضعیت مناسبی دارد ، افزود: سال گذشته شورای آموزش و پرورش رتبه برتر در سطح استان کسب کرده و فرماندار سبزوار از سوی استاندار خراسان رضوی تقدیر شده است.
وی با اشاره به پوشش تحصیلی 100 درصدی دانش آموزان ابتدایی این شهرستان ، گفت: در تمامی روستاهای شهرستان سبزوار دانش آموزان ابتدایی در حال تحصیل هستند و فقط در یک روستای این شهرستان مقطع متوسطه اول وجود ندارد.
مدیر آموزش و پرورش سبزوار با بیان اینکه 200 مدرسه شهرستان سبزوار مجهز به سیتسم گرمایشی شدند ، یادآورشد: برای پیشبرد اهداف آموزش و پرورش همانند سال های گذشته نیازمند حضور خیرین سبزواری هستیم.فارس/101




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.