اخبار سبزوار پيام : اقتصادی





اخبار » اقتصادی / تاریخ خبر: 28 دي 1395 / کد مطلب: 11969 / نظرات: 0


فرماندار سبزوار بر حمایت از کارآفرینان تاکید کرد


معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار گفت: دستگاه های اجرایی باید بستر و شرایط جذب سرمایه گذاران را فراهم کنند و از سرمایه گذاران و کارآفرینان در راستای اشتغال پایدار حمایت شود.

  احمد برادران در جلسه هماهنگی بانک های عامل شهرستان سبزوار افزود: سقف تسهیلات برای مشاغل خانگی 500 تا 700 میلیون ریال است که به صورت قرض الحسنه و با کارمزد چهار درصد پرداخت می شود که کارآفرینان در اولویت پرداخت قرار دارند.
وی ادامه داد: افرادی که جهت دریافت اعتبارات مشاغل خانگی و اشتغالزایی به بانک ها معرفی می شوند باید مهارت های لازم برای ایجاد اشتغال را داشته باشند.
برادران افزود: بانک ها به عنوان موتور محرک تولید و اشتغال باید منابع مالی را جهت رونق تولید و توسعه زیر ساخت های اقتصادی اختصاص دهند.
فرماندار سبزوار گفت: 350 واحد صنعتی شهرستان در سامانه بهین یاب ثبت نام کردند که تاکنون 34 میلیارد ریال تسهیلات به آنها پرداخت شد و 39 واحد تولیدی در مرحله پرداخت تسهیلات قرار دارند.
وی افزود: با توجه به خشکسالی های اخیر و بحران کم آبی، با هماهنگی بانک کشاورزی ارائه تسهیلات به متقاضیان خط انتقال آب کشاورزی از طریق تضمین های زنجیره ای در اولویت قرار می گیرد.
مرکز شهرستان 320 هزار نفری سبزوار در فاصله 230 کیلومتری غرب مشهد قرار دارد. ایرنا/101





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.