اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 4 آذر 1390 / کد مطلب: 1198 / نظرات: 0

بمناسبت دهه بسیج /


مردم و بسیجیان دیار سربداران با آرمانهای امام و شهدا تجدید میثاق كردند


مردم و بسیجیان دیار سربداران با آرمانهای امام و شهدا تجدید میثاق كردند   به مناسبت دهه بسیج ، عصر پنجشنبه شمار زیادی از امت شهید پرور و بسیجیان دیار سربداران با حضور بر گلزار شهدای این شهرستان با آرمان های امام راحل (ره) و شهدا تجدید میثاق كردند . 
   
 به گزارش ایرنا، در این آیین معنوی جمع زیادی از خانواده معظم شهدا ،ایثارگران ،روحانیون ،بسیجیان ،نیروهای نظامی و انتظامی ،مسوولان و سایر اقشار مردم حضور داشتند.

حاضران با قرائت فاتحه و غبارروبی و گل افشانی مزار شهدای سبزوار یاد و خاطره شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس را همزمان با دهه بسیج گرامی داشتند.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه سبزوار در این آئین معنوی گفت: بسیج یك واژه نرم افزاری است كه در عرصه های مختلف می درخشد.

حجت الاسلام 'حسین زحمتكش' اظهار داشت: در واقع الگوی تمام عیار بسیجیان به فرموده رهبر انقلاب ، حضرت علی (ع) است كه تمام وجودشان وقف اسلام بود.

وی با اشاره به نظر مقام معظم رهبری در مورد بسیج هم گفت: بسیج تا كنون برای انقلاب بركات فراوانی به همراه داشته و موفقیت های زیادی برای كشور به ارمغان آورده است.

وی بخشی از شاخصه های بی نظیر بسیج را بصیرت ، اخلاص و عمل به هنگام معرفی كرد و افزود: بصیرت نیروهای بسیجی باعث شناخت دوست از دشمن و جدا سازی حق از باطل شده است.

حجت الاسلام زحمتكش اظهار داشت: بسیج در فتنه سال 88 توانست به خوبی عمق این فتنه را شناخته و در مقابله با آن انقلاب را از خطرات نجات دهد.

وی با بیان اینكه بسیج به هیچ گروه ، حزب و جریانی وابستگی سیاسی و جناحی ندارد افزود: بسیج تابع محض رهبری است.

وی با گرامیدشت سالروز تشكیل بسیج مستضعفین به فرمان معمار كبیر انقلاب ،دهه بسیج را تبریك گفت.

شهرستان سبزوار حدود یك هزار و 300 شهید تقدیم انقلاب و نظام كرده است.

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.