اخبار سبزوار پيام : عمراني


اخبار » عمراني / تاریخ خبر: 30 دي 1395 / کد مطلب: 11988 / نظرات: 0

فرماندار ویژه سبزوار


عملیات گازرسانی به 11 روستای سبزوار در دهه فجر به بهره برداری می رسد


عملیات گازرسانی به 11 روستای سبزوار در دهه فجر به بهره برداری می رسد سبزوار- ایرنا- معاون استاندار خراسان رضوی و فرماندار ویژه سبزوار گفت: عملیات گاز رسانی به 11 روستای بالای 100 خانوار بخش ششتمد از توابع این شهرستان در دهه مبارک فجر به بهره برداری می رسد.

احمد برادران روز پنجشنبه در جمع بخشداران بخش های سبزوار، ششتمد و مرکزی این شهرستان افزود: این طرح با هزینه 45 میلیارد ریال اعتباردر حال اجرا است .
وی ادامه داد:در حال حاضر 35 درصد از جمعیت روستایی شهرستان سبزوار از نعمت گاز برخودار هستند که با بهره برداری از طرح های گاز رسانی؛ این میزان افزایش می یابد.
وی در خصوص خدمات دولت در منطقه سبزوار افزود: تکمیل طرح راه آهن، اتمام طرح بیمارستان حشمتیه، اختصاص 10 میلیارد ریال برای تکمیل طرح درمان بستری ششتمد و روداب، سرمایه گذاری 30 میلیارد ریالی دولت برای توسعه شهرک صنعتی سبزوار و احداث راه های روستایی از در سطح منطقه بخشی از این خدمات است.
وی با بیان اینکه دولت یازدهم به نقدهای دلسوزانه و منصفانه توجه دارد، عنوان کرد: طرح نقد های غیر منصفانه سبب کاهش اعتماد مردم به مسئولان می شود که این موضوع خسارتی برای سرمایه های اجتماعی کشور محسوب می شود.
وی برجام را از جمله موفق ترین اقدامات دولت در حوزه سیاست خارجی دانست و گفت: اجرایی شدن برجام سبب شد تا بسیاری از کشورها از رویایی نظامی با جمهوری اسلامی پرهیز کنند.
وی، امنیت حاکم بر کشور را از مهمترین برکات برجام توصیف و بیان کرد: برخی رسانه ها و افراد نسبت به این موضوعات مهم بی انصافی و سیاهنمایی می کنند.
وی افزود: دولت یازدهم به وعده های خود در زمینه احقاق حقوق حق ایران در افزایش سهمیه فروش نفت و خرید هواپیما عمل کرد، اما برخی با وجود این پیروزی ها، بازهم نقد های غیر منصفانه مطرح می کنند.
وی گفت: سیاست های دولت در عرصه خارجی و داخلی سبب شد تا امروز ایران به امن ترین کشور در سطح منطقه تبدیل شود که این موضوع باید مورد توجه باشد.
فرماندار سبزوار ادامه داد: با تدبیر اقتصادی دولت یازدهم تورم 45 درصدی به 9 درصد کاهش یافت، ثبات اقتصادی بر بازار حاکم شد و با اجرایی شدن برجام بسیاری از مشکلات اقتصادی، سیاسی، نظامی و بهداشتی و درمانی کشور حل شد.ایرنا
102/




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.