اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 30 دي 1395 / کد مطلب: 11989 / نظرات: 0

دبیر مجمع روحانیون مبارز خراسان رضوی:


مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی بر گفتن حق و حقیقت در جامعه تاکید داشت


مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی بر گفتن حق و حقیقت در جامعه تاکید داشت دبیر مجمع روحانیون مبارز خراسان رضوی گفت: مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی بر گفتن حق و حقیقت در جامعه تاکید داشت و بر فراگیر شدن جناح های سیاسی برای پیشرفت کشور اهمیت می داد.
 حجت الاسلام علی عجم  در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام در سبزوار افزود: مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی مسیر توسعه و موفقیت کشور را عدالت و آزادی می دانست و بر این اصول تاکید داشت.
وی اظهار کرد: مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی با تبعیض، ظلم و بی عدالتی در جامعه مخالف بود و بر افزایش آگاهی در جامعه اهمیت می داد.
نماینده سابق مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: ایشان در سال های اخیر مورد هجوم تهمت های برخی افراد و جریان های سیاسی قرار گرفت، اما از تلاش های خود برای توسعه و پیشرفت انقلاب اسلامی فروگذار نکرد.
وی افزود: ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی ضربه بزرگ برای کشور و مردم ایران بود و حفظ و اشاعه اندیشه ایشان در بین جوانان و نسل های آینده انقلاب سبب ادامه راه این عالم بزرگ می شود.
دبیر مجمع روحانیون مبارز خراسان رضوی اظهار کرد: امروز وقتی از عدالت، آزادی بیان و اصلاح سیاسی سخن گفته می شود عده ای نگران می شوند و سعی دارند با خرافه گرایی این مسائل را در جامعه کمرنگ جلوه دهند.
وی گفت: مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی در نگاه همه مردم محترم شمرده می شود و ایشان معتقد بودند نباید مردم را از حقوق اجتماعی محروم کرد و تا پایان عمرشان بر این موضوع تاکید داشتند.
مراسم گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله هاشمی رفسنجانی به همت انجمن اسلامی معلمان سبزوار برگزار شد.ایرنا
102/




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.