اخبار سبزوار پيام : اقتصادی


اخبار » اقتصادی / تاریخ خبر: 3 بهمن 1395 / کد مطلب: 11995 / نظرات: 0


پرداخت 10 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال در داورزن


 
فرماندار داورزن گفت: ظرف یک سال اخیر 10 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال از محل صندوق کارآفرینی امید به 42 طرح صنعتی، خدماتی و کشاورزی در این شهرستان پرداخت شد.

  رضا فلاحی در کارگروه اشتغال داورزن افزود: با پرداخت این حجم تسهیلات زمینه برای اشتغال حدود 200 نفر در شهرستان فراهم شد.
وی ادامه داد: همچنین در این مدت 2 میلیارد و 750 میلیون ریال تسهیلات اشتغال در بخش مشاغل خانگی پرداخت شد که اشتغال برای 55 نفر را فراهم کرد.
فرماندار داورزن گفت: پنج میلیارد و 600 میلیون ریال برای اجرای هشت طرح پشتیبان در زمینه مشاغل توزیعی، خدماتی، تولیدی، صنعتی و کشاورزی در این شهرستان اختصاص یافت.
وی افزود: از محل اعتبارات معاونت روستایی ریاست جمهوری نیز 20 میلیارد ریال تسهیلات برای اجرای سه طرح اشتغال روستایی در داورزن اختصاص یافت.
او ادامه داد: همچنین هشت میلیارد ریال تسهیلات اشتغال برای خرید 20 دستگاه تاکسی بین شهری به این شهرستان اختصاص یافت و متقاضیان آن برای دریافت تسهیلات به بانکهای عامل معرفی شدند.
وی گفت: دولت نسبت به توسعه و رونق اشتغال در بخشهای مختلف تاکید دارد که در این راستا تلاش مدیران شهرستان بسترسازی مناسب برای جذب سرمایه گذاران و پرداخت تسهیلات اشتغال به متقاضیان است.
مرکز شهرستان 21 هزار نفری داورزن در فاصله 310 کیلومتری غرب مشهد واقع است. شهرستان تازه تاسیس داورزن که پیشتر یکی از بخشهای شهرستان سبزوار بود مرکب از دو بخش مرکزی و باشتین، ۴۰ روستا و 18 هزار نفر جمعیت روستانشین اواخر سال 1391 به شهرستان ارتقا یافت.ایرنا/101



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.