اخبار سبزوار پيام : ورزشی


اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 5 بهمن 1395 / کد مطلب: 11998 / نظرات: 0

مربی تیم بیتا سبزوار:


بازی سختی مقابل تیم مرودشت داریم


مربی تیم هندبال لیگ برتری بیتا سبزوار گفت: بازی سختی را در قالب هفته یازدهم لیگ برتر هندبال مقابل تیم هیات هندبال مرودشت داریم.

مهدی حاجی زاده افزود: هیات مرودشت از تیمهای قدرتمند شهرستانی است که نتایج خوبی را کسب کرده و هم اکنون نیز هم امتیاز تیم بیتا در جدول است.
وی ادامه داد: تیم هیات هندبال مرودشت از بازیکنان باتجربه و سابق ملی پوش برخوردار است و بازی در مرودشت در برابر این تیم و هوادارانش که علاقه زیادی به هندبال دارند سخت است.
مربی تیم بیتا سبزوار گفت: امسال تیمهای قدرتمندی در لیگ برتر هندبال حضور دارند و امتیاز آنها نزدیک به هم شده لذا هر لغزشی از سوی تیمها باعث فاصله گرفتن آنها از نیمه نخست جدول می شود.
وی افزود: هماهنگی بین سرمربی برزیلی تیم بیتا و بازیکنان برقرار شده و 2 بازیکن برزیلی تیم بیتا نخستین بازی خود را مقابل هیات هندبال مرودشت به نمایش می گذارند.
او ادامه داد: تیم بیتا سبزوار در آمادگی کامل به سر می برد و برای دیدار مقابل هیات هندبال مرودشت بازیکن محروم و مصدوم ندارد و تمرینات مناسبی را برای این دیدار داشته است.
تیم بیتا سبزوار عصر سه شنبه پنجم بهمن ماه در هفته یازدهم لیگ برتر هندبال باشگاههای کشور میهمان هیات هندبال مرودشت است.
تیم بیتا سبزوار با کسب 11 امتیاز در رده چهارم و تیم هیات هندبال مرودشت با همین امتیاز و تفاضل گل کمتر در جایگاه پنجم جدول قرار دارد.ایرنا/101



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.