اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 6 بهمن 1395 / کد مطلب: 12008 / نظرات: 0


چهار هزار کارگر ساختمانی در شهرستانهای غرب خراسان رضوی از مزایای بیمه تامین اجتماعی برخوردارند


 
سرپرست اداره تامین اجتماعی سبزوار گفت: چهار هزار کارگر ساختمانی دارای کارت مهارت فنی و حرفه‌ای در شهرستانهای سبزوار، جغتای، خوشاب و داورزن واقع در غرب خراسان رضوی از مزایای بیمه تامین‌اجتماعی برخوردار هستند.
 حسین تدارکات افزود: هدف گسترش خدمات تامین اجتماعی و بیمه نمودن کارگران دارای کارت مهارت فنی حرفه ای است تا خدمات در حوزه بازنشستگی و از کارافتادگی و درمان و سلامت دریافت کنند.
وی ادامه داد: با بازدید‌های سه ماهه کارگران ساختمانی شناسایی می‌شوند تا کارگرانی که به این حرفه اشتغال دارند تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گیرند.
سرپرست اداره تامین اجتماعی سبزوار گفت: افراد غیر کارگر ساختمانی که از مزایای بیمه تامین اجتماعی بهره مند هستند به محض شناسایی از ادامه بیمه پردازی آنها جلوگیری و افرادی که به این حرفه اشتغال دارند بیمه شده و به ادامه بیمه پردازی اقدام می شود.
وی افزود: از نیمه دی ماه امسال همه کارگران ساختمانی اعم از بیمه شده و یا غیربیمه باید با مراجعه به سامانه خدمات رفاهی ثبت نام کنند تا پس از تایید در سامانه بتوانند از مزایای بیمه اجتماعی بهره مند شوند.
او گفت: در این نوع بیمه هفت درصد حق‌ بیمه بر عهده کارگران ساختمانی بوده و 20 درصد آن می بایست از محل عوارض ساختمانی تامین شود.ایرنا/101



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.