اخبار سبزوار پيام : ورزشی


اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 11 بهمن 1395 / کد مطلب: 12037 / نظرات: 0

مربی تیم هندبال بیتا سبزوار:


جذب دو بازیکن برزیلی عملکرد تیم بیتا سبزوار در نیم فصل دوم لیگ را ارتقاء می‌دهد


مربی بیتا سبزوار با بیان اینکه جذب دو بازیکن برزیلی عملکرد تیم ما در نیم فصل دوم مسابقات لیگ برتر را ارتقاء می‌دهد، گفت: با شناسایی استعدادهای جوان رشته هندبال موجی از بازیکنان نسل جدید در این شهرستان ایجاد شده است.

مهدی حاجی زاده با بیان اینکه بازیکنان ما در نیم فصل نخست مسابقات لیگ برتر هندبال عملکرد قابل قبولی ارائه دادند، اظهار کرد: به دلیل آسیب دیدگی برخی بازیکنان نتوانستیم در رده‌های بالای جدول 10 تیمی لیگ برتر قرار بگیریم.

وی به اشاره به معرفی سرمربی جدید تیم بیتا سبزوار و جذب دو بازیکن برزیلی، افزود: حضور بازیکنان جدید عملکرد فنی تیم ما را برای مسابقات نیم فصل دوم لیگ برتر هندبال ارتقاء می‌دهد.

مربی بیتا سبزوار مهم‌ترین نقطه ضعف تیم بیتا سبزوار در مسابقات نیم فصل نخست لیگ برتر را محدودیت بازیکن دانست و بیان کرد: کم‌تجربگی بازیکنان جوان ما باعث ناکامی تیم بیتا سبزوار در برخی از مسابقات شده بود و در دو بازی هم به دلیل فشردگی مسابقات و خستگی بازیکنان با اختلاف زیاد شکست خوردیم.

حاجی زاده ادامه داد: باتوجه به جذابیت مسابقات لیگ امسال، قهرمان قابل پیش‌بینی نیست و تیم‌ها با یکدیگر فاصله امتیازی نزدیکی دارند.

وی با بیان اینکه هندبال شهرستان سبزوار نسبت به سال‌های اخیر تحول عمیقی داشته است، عنوان کرد: با شناسایی استعدادهای جوان رشته هندبال موجی از بازیکنان نسل جدید در این شهرستان ایجاد شده و با برنامه‌ریزی‌های حرفه‌ای و کارشناسی هندبال سبزوار به جایگاه گذشته خود باز می‌گردد.فارس/101





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.