اخبار سبزوار پيام : عمراني


اخبار » عمراني / تاریخ خبر: 13 بهمن 1395 / کد مطلب: 12051 / نظرات: 0

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی:


پروژه‌های نیمه تمام ورزشی خراسان رضوی نیازمند 600 میلیارد ریال اعتبار است


پروژه‌های نیمه تمام ورزشی خراسان رضوی نیازمند 600 میلیارد ریال اعتبار است

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: 150 طرح نیمه تمام ورزشی در خراسان رضوی وجود دارد که تکمیل این پروژه‌ها نیازمند 600 میلیارد ریال اعتبار است.

کوروش صبوریان در حاشیه نشست ستاد امور جوانان شهرستان سبزوار با بیان اینکه 150 طرح نیمه تمام ورزشی در خراسان رضوی وجود دارد، اظهار کرد: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام استان نیازمند 600 میلیارد ریال اعتبار است.

وی با بیان اینکه مهم‌ترین اولویت ما اتمام طرح‌های نیمه تمام ورزشی با کمک خیرین و مشارکت بخش خصوصی است، افزود: در دهه مبارک فجر امسال چهار سالن ورزشی در شهرهای مشهد، گناباد و تایباد به بهره‌برداری می‌رسد و این طرح مصوبه سفر هیأت دولت به خراسان رضوی بوده است.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی ادامه داد: سرانه فضای ورزشی استان بدون محاسبه فضاهای ورزشی نهادهای دولتی 50 سانتی متر است و به لحاظ کمی مشکلی در فضاهای ورزشی وجود ندارد.

صبوریان با اشاره به پروژه استادیوم 15 هزار نفری شهرستان سبزوار، تصریح کرد: این پروژه ملی است که به دلیل کمبود اعتبارات روند اجرایی آن با کندی در حال انجام است.

وی یادآورشد: با واگذاری عملیات احداث این پروژه به بخش خصوصی یا تغییر کاربری بخشی از زمین استادیوم عملیات اجرایی این پروژه با سرعت بیشتری دنبال می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی با بیان اینکه امروز جامعه جوان بیشترین وقت خود را در فضای مجازی سپری می‌کند و باید با تشکیل کارگروه‌هایی آسیب‌های اجتماعی شناسایی و نسبت به رفع آن اقدام شود، بیان کرد: جوانان فضای مجازی را راهنمای خود می‌دانند و والدین باید با آگاهی از آسیب‌های این عرصه نسبت به رفع نیازهای فرزندان خود توجه کنند. 

صبوریان با بیان اینکه یکی از راه‌های مقابله با آسیب‌های اجتماعی جوانان ترویج فرهنگ دینی و سبک زندگی اسلامی است، یادآور شد: کانون‌های مساجد محل بسیار مناسبی برای آشنایی جوانان با ارزش‌های اسلامی دینی است. فارس/101





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.