اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 13 بهمن 1395 / کد مطلب: 12053 / نظرات: 0

فرمانده سپاه ناحیه سبزوار:


انقلاب اسلامی خط بطلانی بر تفکر جدایی دین از سیاست کشید/استقلال کشور مهمترین دستاورد سیاسی انقلاب


انقلاب اسلامی خط بطلانی بر تفکر جدایی دین از سیاست کشیداستقلال کشور مهمترین دستاورد سیاسی انقلاب

فرمانده سپاه ناحیه سبزوار گفت: انقلاب اسلامی ایران از پدیده‌های نادر قرن اخیر در کل جهان بود که با تکیه‌ بر عنصر دین به وقوع پیوست.

به گزارش روابط عمومی ناحیه مقاومت سپاه سبزوار ، سرهنگ پاسدار امین اله مظلوم بابیان اینکه بدون شک انقلاب اسلامی ایران از پدیده های نادر و کم‌نظیر قرن اخیر است اظهارداشت: این پیروزی با رهبری امام خمینی و تکیه‌بر عنصر دین به وقوع پیوست.

وی با اشاره به دستاوردهای مهمی که در پی بروز و ظهور انقلاب اسلامی در داخل کشور و خارج رخ داد افزود: مهم‌ترین پیامدهای داخلی انقلاب خط بطلان کشیدن بر تفکر جدایی دین از سیاست بود و امروز جمهوری اسلامی ایران نمونه‌ای موفق از نظام مبتنی بر دین است.

وی باور ما می‌توانیم را دستاورد مهمی دانست که در پی پیروزی انقلاب اسلامی رخ داد و  تصریح کرد: ملت ایران تا قبل از انقلاب اسلامی در اثر القائات دشمنان در باور ذهنی ما نمی‌توانیم گرفتار بودند.

مظلوم ادامه داد: تا قبل از انقلاب اسلامی  بر این باور بودیم که برای انجام هر کار بزرگ و مهمی حتما باید به آمریکا و غرب متوسل شویم که انقلاب در سایه تفکر خداباوری ، مردم ایران را به اتکا به نیروی خود مطمئن ساخت.

فرمانده سپاه ناحیه سبزوار  بابیان اینکه مردم ایران توانستند با خداباوری و خودباوری غیرممکن‌ها را ممکن کنند عنوان کرد: ما از ابتدای انقلاب تاکنون مشغول رویارویی با توطئه‌های استکبار بوده و تحت تحریم‌های ظالمانه قرار گرفتیم اما علی رغم این تحریم‌ها به پیشرفت‌های فراوانی دست پیداکرده‌ایم.

وی با اشاره به پیشرفت‌های ایران در زمینه‌های مختلف علوم و فنون از جمله صنعت هسته‌ای،موشکی هوافضا و ایجاد زیرساخت‌ها برای جهش‌های بزرگ صنعتی و دستیابی به نفوذ راهبردی در منطقه تاکید کرد: این پیشرفتها مهم ترین دستاوردهای کشور بعد از انقلاب اسلامی است.

مظلوم بابیان اینکه هرچند از ابتدای انقلاب کشور با مشکلات اقتصادی فراوانی دست و پنجه نرم کرده است ادامه داد: مقایسه شرایط و سطح زندگی و رفاه اجتماعی و اقتصادی جامعه در ابتدای پیروزی انقلاب و اکنون نشان از پیشرفت و تحول بزرگ در سطح زندگی مردم دارد.

وی دستاورد استقلال سیاسی کشور را غیر قابل مقایسه با هیچ دستاوردی دانست و افزود: قبل از انقلاب اسلامی، آمریکا بر تمام امور کشور حاکم بود و شاه هیچ اراده‌ای از خود نداشت اما با پیروزی انقلاب ، شعار نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی کاملا پا برجا بوده است.

فرمانده سپاه ناحیه سبزوار همچنین با اشاره به تأثیرات عمده جمهوری اسلامی بر معادلات قدرت در منطقه بیان داشت: در مقطع پیروزی انقلاب آمریکا به عنوان ابر قدرت حاکم بر نیمی از جهان مطرح بود اما بعد از قریب به چهار دهه از پیروزی انقلاب آمریکا دیگر ابر قدرت نبوده و تسلط آن بر غرب آسیا روز به روز کاسته شده است.

وی ادامه داد: به اعتراف تمامی صاحب نظران عرصه سیاست ایران با عبور از تمامی موانع و غلبه بر توطئه هاو فشارها به یک قدرت موثر و تعیین‌کننده در منطقه تبدیل‌شده است.

مظلوم بابیان اینکه جمهوری اسلامی ایران با برخورداری از مؤلفه‌های قدرت مادی و تکیه‌بر قدرت ایمان و عنایات الهی در حال طی کردن روند توسعه بوده و تصریح کرد: درحال حاضر انقلاب اسلامی به کانون الهام بخش برای ملت ها و الگوی مقاومت و بیداری تبدیل‌شده است.

وی با اشاره به قدرت ائتلاف‌سازی انقلاب در منطقه برای حل بحران‌ها تاکید کرد: نقش محوری ایران در مسائل عراق ،سوریه و محصور کردن رژیم صهیونیستی غیرقابل انکار است./101

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.