اخبار سبزوار پيام : مذهبی


اخبار » مذهبی / تاریخ خبر: 16 بهمن 1395 / کد مطلب: 12060 / نظرات: 0

امام جمعه سبزوار:


راهپیمایی 22 بهمن پاسخ به یاوه گویی دشمنان است


راهپیمایی 22 بهمن پاسخ به یاوه گویی دشمنان است امام جمعه سبزوار گفت: راهپیمایی 22 بهمن ملت ایران پاسخی دندانشکن به یاوه گویی دشمنان است و دست استکبار را از دخالت در امور نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کوتاه می کند.
حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا مقیسه در خطبه های نماز جمعه سبزوار با گرامیداشت یوم الله دهه فجر انقلاب اسلامی افزود: مردم قدرشناس ایران امسال نیز با شکوهتر از سالهای قبل با شرکت در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر وفاداری خود به آرمانهای امام(ره)، رهبری و شهدا اثبات می کنند.
وی ادامه داد: برنامه های دهه فجر باید باشکوه و اثرگذار برگزار شوند و زمینه آشنایی بیش از پیش نسل جوان را با دستاوردهای انقلاب اسلامی فراهم کنند.
خطیب جمعه سبزوار گفت: امنیت و عزت امروز جمهوری اسلامی ایران به برکت انقلاب اسلامی است. انقلاب ما به الگویی برای دیگر کشورهای مسلمان و آزادیخواه تبدیل شده و تحولی عظیم در بین کشورهای جهان ایجاد کرده است.
وی افزود: اراده جمعی ملت ایران، شکل گیری راهپیماییهای بزرگ سال 1357 و رهبری قاطع امام خمینی(ره) 2 عامل مهمی بود که بساط حکومت پهلوی را در هم پیچید.
حجت الاسلام مقیسه همچنین با تبریک ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار گفت: بانوان با حفظ عفاف، حجاب و پیروی از الگوی حضرت زینب(س) با حضور در صحنه های مختلف جامعه اسلامی نقش آفرینی کنند.
وی در ادامه حوزه علمیه سبزوار را نیز ظرفیتی بی بدیل برای توسعه فرهنگ اسلامی و رفع مشکلات منطقه توصیف و بیان کرد: این حوزه علمیه ظرفیت جذب افراد علاقه مند و مستعد طلبگی را از طریق آزمون در سال آینده دارد.ایرنا
102/




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.