اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 6 آذر 1390 / کد مطلب: 1207 / نظرات: 0

علی بروغنی :


حفظ وحدت ملی در سایه ولایت بهترین راه جلوگیری از ضربه دشمنان است


حفظ وحدت ملی در سایه ولایت بهترین راه جلوگیری از ضربه دشمنان است  نماینده مردم شهرستان های سبزوار ، جوین ، جغتای و خوشاب در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: حفظ وحدت ملی در سایه ولایت فقیه اساسی ترین مساله برای جلوگیری از ضربه زدن دشمنان به كشور است .
  
 
به گزارش روز شنبه ایرنا ، 'علی بروغنی'  افزود: حفظ پایداری و استقامتی كه از ابتدای انقلاب داشته ایم و افزایش كارآمدی به معنای خدمت بیشتر به مردم از دیگر مسائل استراتژیك و اساسی است كه باید در داخل داشته باشیم تا دشمنان نتوانند به ما ضربه وارد كنند.

وی با اشاره به اقدامات خصمانه اخیر آمریكا ، اروپا و ایادی آنها علیه كشورمان با مطرح كردن اتهامات در زمینه ترور سفیر عربستان ، مساله هسته ای و بحث حقوق بشر گفت: آنها می بینند آرمان امام راحل (ره) در حال تحقق است و به همین دلیل این توطئه ها را به كار بسته اند.

بروغنی با اشاره به فرموده امام خمینی (ره) مبنی بر اینكه 'راه قدس از كربلا می گذرد ' تحقق آرمان امام را دلیلی بر این اقدامات خصمانه عنوان كرد.

وی با اشاره به شكست آمریكا در عراق و خروج نیروهایش ، وضعیت خوب كشورمان و همبستگی سوریه با ایران ،افزود: دشمنان تلاش دارند نگذارند همبستگی بین ما ، عراق و سوریه ایجاد شود.

وی با اظهار اینكه آنها در درجه نخست در صدد ایجاد مساله بین ایران و عربستان و در واقع به راه انداختن جنگ شیعه وسنی هستند، گفت: با ابتكار جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری دشمنان انقلاب و نظام نتواستند كاری كنند.

وی با اشاره به اعمال فشار بر سوریه افزود: آنها موفق نخواهند شد زیرا شرایط خوبی ندارند و آمریكا دچار جنبش هایی در شهرهای مختلف خود شده است.

این نماینده مجلس گفت: دشمنان با مطرح كردن بحث های حقوق بشر می خواهند بگویند ایران نمی تواند الگو باشد و حال آنكه كشورمان در بیداری اسلامی الگوست.

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.