اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 17 بهمن 1395 / کد مطلب: 12076 / نظرات: 0

معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار:


دشمنی آمریکایی ها نسبت به ملت ایران تمامی ندارد


دشمنی آمریکایی ها نسبت به ملت ایران تمامی ندارد
 معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار گفت: دشمنی آمریکایی ها نسبت به ملت ایران تمامی ندارد و بدعهدی آنان نسبت به موضوع برجام نشان از این امر است.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری سبزوار احمد برادران در نشست کرسی آزاد اندیشی روسای شوراهای دانش آموزی این شهرستان اظهارداشت: با تحقق برجام ایران هراسی تبدیل به ایران شناسی شد و دنیا به صلح طلبی  و حقانیت ملت ایران اعتراف کرد.
وی با بیان اینکه برجام یک توافق نامه بین المللی بین ایران و سایر کشور ها است گفت: یک طرف مذاکره که آمریکایی ها هستند نسبت به اجرای برجام بدعهدی کرده اند که این موضوع از قبل قابل پیش بینی بود.
برادران خاطرنشان کرد: رئیس جمهور فعلی آمریکا سیاست های غلطی را در پیش گرفته که این کشور را به افول می کشاند.
وی افزود: اجرای برجام و ا جرای آن از سوی آمریکایی ها برای ملت ایران دارای اهمیت نیست چرا که دنیا متوجه شد دولت مدعی دموکراسی آمریکا از عقلانیت لازم در زمینه اجرای معاهده بین المللی برخوردار نیست و هیچگاه به پای آن نمی ایستد.
فرماندار ویژه سبزوار خاطرنشان کرد: ظرف چند سال گذشته دشمن شش قطعنامه بین المللی را علیه ملت ایران در شورای امنیت به تصویب رساند که با تلاش دولت یازدهم و اجرای مذاکرات هسته ای این قطعنامه ها ملغی شد.
وی عنوان کرد: دولت یازدهم در طول سه سال گذشته در زمینه بهداشت و درمان، آموزش و پرورش و آموزش عالی، سیاست خارجی، سیاست داخلی و .... خدمات ارزشمندی را داشت.
برادران عنوان کرد:  بیش از 350 پزشک متخصص و فوق تخصص در چهار بیمارستان و سه کلینیک تخصصصی این شهرستان فعال هستند و به مردم ارائه خدمت می کنند.
وی ادامه داد: حدود 80 میلیارد تومان  برای احداث بیمارستان حشمتیه سبزوار هزینه شده است که  این موضوع سبب تبدیل شهرستان به قطب درمانی شرق کشور گردید.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.