اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 21 بهمن 1395 / کد مطلب: 12093 / نظرات: 0

رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی:


راهپیمایی 22 بهمن پاسخ کوبنده به رجزخوانی آمریکا است


راهپیمایی 22 بهمن پاسخ کوبنده به رجزخوانی آمریکا است  رئیس مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی گفت: ملت بابصیرت ایران با حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن پاسخی کوبنده به تحریمهای جدید آمریکا و رجزخوانی توخالی ترامپ می دهند.

حسین مقصودی در آستان یوم الله 22 بهمن در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به شرایط بین المللی، منطقه ای و تلاش نظام سلطه برای ایجاد اختلاف بین مسئولان و مردم، شرکت در جشن انقلاب اسلامی از اهمیت خاصی برخوردار است.
وی ادامه داد: دشمنان اسلام و انقلاب همچون سالهای گذشته از ماهها قبل توطئه هایی را برای کمرنگ جلوه دادن راهپیمایی 22 بهمن آغاز کردند.
نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: هرچه حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن گسترده تر باشد نقشه های شوم دشمن بیشتر خنثی و انقلاب اسلامی در مقابل این تهدیدات بیمه می شود.
وی افزود: حضور گسترده مردم همچنین باعث تقویت جبهه اسلامی مقاومت، بیداری جهان اسلام و شکست داعش و گروههای تکفیری می شود.
مقصودی ادامه داد: دشمنان با جنگ تحمیلی، تحریمهای ظالمانه و جنگ نرم در پی آسیب زدن به انقلاب اسلامی هستند اما ملت ایران با مقاومت و پیروی از ولایت فقیه به پیشرفت خود ادامه می دهد.
وی گفت: حضور در راهپیمایی 22 بهمن یک وظیفه شرعی، ملی و قانونی است و آحاد جامعه بدون وابستگی حزبی و جناحی با حضور خود در این همایش ملی یکبار دیگر اتحاد و انسجام ملت ایران را به رخ جهانیان نشان می دهند. ايرنا/103



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.