اخبار سبزوار پيام : مذهبی


اخبار » مذهبی / تاریخ خبر: 6 آذر 1390 / کد مطلب: 1210 / نظرات: 0


همایش بزرگ مداحان و مسئولین هیئات مذهبی در سبزوار برگزار شد


کارشناس تشکل های دینی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سبزوار از برگزاری همایش بزرگ مداحان و مسئولین هیئات مذهبی در آستانه محرم در این شهرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی ، مهدی برغمدی با اعلام این خبر گفت: همزمان با فرارسیدن دهه اول محرم الحرام ، همایش بزرگ مداحان و مسئولین هیئات مذهبی شهرستان سبزوار،3آذرماه جاری توسط اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شد.

وی گفت: این جلسه که با حضور بیش از 200 نفر از مداحان و مسئولین هیئات مذهبی ، با همکاری شورای هیئات مذهبی در حسینیه صاحب الزمان (عج) این شهر برگزار شد، جدیدترین مسائل فرهنگی و مذهبی در خصوص سبک ها و مضامین اشعار مذهبی مداحان و همچنین فعالیت های ضداسلامی دشمنان در قالب های مذهبی مورد بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه سبزوار، اولین سخنران این جلسه بود که به ایراد سخنانی در خصوص ماه محرم و نهضت خونین حضرت ابا عبداللّه الحسین (ع) پرداخت و از مداحان و مسئولین هیئات مذهبی خواست تا با رعایت تمامی شئونات اسلامی  و مذهبی ، پیام آور این نهضت و انقلاب بزرگ تاریخی اسلامی باشند.

وی افزود : حجت الاسلام فاطمیان رئیس اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان نیز دیگر سخنران این گردهمائی بود که با تشکر از حضور مداحان و مسئولین هیئات مذهبی در برنامه های مختلف این اداره در طول سال ، خواستار همکاری و هماهنگی تمامی هیئات مذهبی و مداحان با اداره تبلیغات اسلامی و شورای هیئات مذهبی شهرستان شد تا در سایه انسجام و همدلی ، مراسمی در شأن اهل بیت (ع) برگزار شود.

از دیگر برنامه های این گردهمائی می توان به سخنرانی توجیهی دبیر شورای هیئات مذهبی ، پخش کلیپ واطعام مدعوین اشاره کرد.






منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.