اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 22 بهمن 1395 / کد مطلب: 12108 / نظرات: 0

مسئولان سبزوار:


راهپیمایی 22 بهمن توطئه های دشمنان را خنثی کرد


راهپیمایی 22 بهمن توطئه های دشمنان را خنثی کرد امام جمعه، نمایندگان مجلس و فرماندار سبزوار با تشکر از حضور کم نظیر مردم در راهپیمایی 22 بهمن پیام این حضور را نشانه وحدت، عزت و پشتیبانی از ولایت فقیه اعلام کردند و نتیجه آن را خنثی شدن توطئه های استکبار دانستند.
 امام جمعه سبزوار در مسیر راهپیمایی و در جمع خبرنگاران گفت: مردم که با صداقت وبه سرعت به میدان آمدند و این حضور برای مسئولان کشور دارای این پیام است که درخدمت به مردم کوشا باشند و در تصمیم گیری ها مردم را در نظر داشته باشند.
حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا مقیسه افزود: حماسه امروز پیام مهم دیگری به دشمنان انقلاب دارد که اجتماع عظیم این ملت را ببینند و فریادهای آنان را بشنوند که بیانگر این است که مردم ایران تن به ذلت نمی دهند و از عزت خود و خون شهدا محافظت می کنند.
وی افزود: پشتیبانی از ولایت فقیه نیز پیام دیگر این حضور مردمی است و نشانگر این حقیقت است که این ملت با اشاره مقام معظم رهبری به میدان می آیند و این اجتماع را ایجاد می کنند.
مقیسه ادامه داد: استکبار صدای ملت ایران را بشنود و از عربده کشی ها و ایجاد توطئه ها و فتنه ها ا دست بردارد زیرا این ملت تابع ولایت فقیه و گوش به فرمان ایشان است.
نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی نیز به خبرنگار ایرنا گفت: 22 بهمن یکی از نمادهای وحدت بین مردم و مسئولان است که نزدیک به چهار دهه وجود داشته است.
رمضانعلی سبحانی فر افزود: این انقلاب مردمی است و مبتنی بر اعتقادات مذهبی به وجود آمده و با همین وحدت و همدلی در طول عمر انقلاب عامل پیروزی بر همه دشمنی هایی بود که استکبار در مسیر پیشرفت کشور وجود آورد.
وی افزود: از آنجا که محور این انقلاب مردم هستند از صحنه خارج نمی شوند و چون انقلاب اعتقادی است این مردم دست از پشتیبانی ولایت فقیه برنمی دارند.
سبحانی فر اضافه کرد: این انقلاب با محوریت مردم و در سایه رهنمودهای ولایت فقیه با سرعت بیشتر به پیش می رود با همین انسجام که امروز متجلی شده است رشد و پیشرفت کشور ادامه می یابد.
وی افزود: این وحدت و انسجام؛ قدرتهای استکباری جهان را که می خواهند کشورهای دیگر را وابسته و زیر یوق خود ببینند مایوس می کند.
دیگر نماینده مردم سبزوار نیز گفت: این حضور هشداری به مسئولان است که اختلافات جزئی با یکدیگر را رها کنند و برای خدمت به مردم تلاش بیشتری انجام دهند.
حسین مقصودی افزود: این حضور مردمی رای به شخص خاصی نیست بلکه رای به نظام است و مردم با حضور خود نشان دادند که به انقلاب عشق می ورزند و آن را پاس می دارند.
وی در خصوص مواضع اخیر مقام های آمریکایی اظهارز کرد: وحدت جریان های سیاسی که ندای رهبر معظم انقلاب را پاسخ گفتند و با پیام های مختلف خواهان حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن شدند دارای پیام همدلی است که جای تشکر دارد.
وی با تشکر از حضور مردم گفت: این حماسه لبیک به ندای مقام معظم رهبری است که علاوه بر شهرها، در روستاها نیز این راهپیمایی برگزار شده است و این حرکت نشانه عشق مردم به ولایت فقیه است.
فرماندار سبزوار نیز گفت: تثبیت و تقویت ارزش های انقلاب اسلامی مهم ترین پیام حماسه حضور گسترده راهپیمایی 22 بهمن است
احمد برادران افزود: در طلیعه سی و نهمین سالروز انقلاب اسلامی، مردم ولایتمدار و مومن سبزوار با حضور کم نظیر خود بار دیگر وفاداری خود به انقلاب و پیروی از ولایت فقیه را به اثبات رساندند.
وی ادامه داد: پیام این حماسه حضور، تجدید بیعت با مقام معظم رهبری، حمایت از دستاورهای انقلاب اسلامی و حفظ اصول انقلاب است.
برادران خاطرنشان کرد: همچنین پیام این حضور پاسخی دندان شکن به یاوه گویهای آمریکا و استکبار جهانی است تا در اتاق های فکر خود از توطئه علیه انقلاب اسلامی دست بردارند
وی افزود: مردم ایران در سراسر کشور با شرکت در جشن انقلاب به ریئس جمهور جدید آمریکا فهماندند که اندکی از ارزش های انقلاب و اسلام و تبعیت از ولایت فقیه کوتاه نخواهند آمد.
فرماندار سبزوار با یادآوری پیشرفت های علمی، اقتصادی، صنعتی و فرهنگی گفت: مردم صاحب اصلی انقلاب اسلامی هستند و مسئولان باید قدردان مردم باشند و با خدمت صادقانه رفع مشکلات مردم را پیگیری کنند.
وی در خصوص انتخابات سال آینده نیز بیان کرد: مردم انقلابی ایران استمرار این حضور پررنگ خود را در صحنه انتخابات سال آینده نشان می دهند.ایرنا
102/




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.