اخبار سبزوار پيام : اقتصادی


اخبار » اقتصادی / تاریخ خبر: 27 بهمن 1395 / کد مطلب: 12159 / نظرات: 0


پرداخت 13 میلیارد ریال تسهیلات اقتصاد مقاومتی در سبزوار


پرداخت 13 میلیارد ریال تسهیلات اقتصاد مقاومتی در سبزوار  فرمانده ناحیه سپاه سبزوار گفت: امسال 13 میلیارد و 850 میلیون ریال تسهیلات در حوزه صنایع تبدیلی و اقتصاد مقاومتی از طریق بسیج سازندگی به متقاضیان در این شهرستان پرداخت شده است.
سرهنگ امین الله مظلوم  افزود: این میزان تسهیلات در قالب وام اشتغال از مبلغ 30 تا 300 میلیون ریال در اختیار 83 نفر متقاضی قرار گرفت.
وی ادامه داد: همچنین در حال حاضر تعداد 60 نفر در نوبت دریافت وام هستند که با ابلاغ تسهیلات در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.
فرمانده ناحیه سپاه سبزوار گفت: همچنین یکی از کارآفرینان که فرمانده پایگاه بسیج عفاف سبزوار است اقدامات مناسبی جهت اشتغالزایی بانوان بی سرپرست و بدسرپرست انجام داده است.
وی افزود: این کارآفرین سبزواری تاکنون 32 نفر را برای دریافت تسهیلات به سپاه معرفی کرده که از تسهیلات اشتغال بین 100 تا 150 میلیون ریالی استفاده کرده اند.

* ایجاد شغل برای 200 زن سرپرست خانوار
فرمانده پایگاه بسیج عفاف سبزوار نیز گفت: از سال 1390 تاکنون با ایجاد کارگاههای مختلف برای بانوان در این شهرستان برای 200 نفر زن سرپرست خانوار شغل ایجاد شده است.
فاطمه سادات طاهری افزود: در این چارچوب ابتدا با یک میلیارد و 800 میلیون ریال سرمایه شخصی کارگاه خیاطی راه اندازی و برای 55 زن ایجاد اشتغال شد.
وی ادامه داد: در چارچوب کارگاه شیرینی پزی خانگی نیز 30 بانو با استفاده از داروهای گیاهی و رنگهای طبیعی شیرینی های ویژه بیماران دیابتی و چربی تولید می کنند.ود.
او کارگاه نان خانگی و کلوچه های سنتی با اشتغال 15 نفر و نیز اشتغال 60 نفر در منازل برای تولید عروسک و کیف را از دیگر اقدامات صورت گرفته برشمرد.ایرنا
102/




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.