اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 28 بهمن 1395 / کد مطلب: 12169 / نظرات: 0

دبیر ستاد انتخابات خراسان رضوی:


استقرار 9 هزار صندوق اخذ رأی در انتخابات سال آینده در خراسان رضوی


دبیر ستاد انتخابات خراسان رضوی گفت: در انتخابات اردیبهشت ماه سال آینده حدود 9 هزار صندوق اخذ رأی در شعب اخذ رأی در استان مستقر خواهد شد.

سید مسعود اظهار داشت: در انتخابات سال آینده حدود چهار هزار و 500 شعبه شهری و روستایی برای استان در نظر گرفته شده است که در هر شعبه یک صندوق ریاست جمهوری و یک صندوق شوراها مستقر خواهد شد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه قرار است برابر قانون در شعب اخذ رأی اعم از شهری و روستایی صندوق اخذ رأی ریاست جمهوری نیز مستقر باشد، تعداد صندوق‌های سیار بسیار محدود خواهد بود.

وی افزود: اعتبارات استان خراسان رضوی سال گذشته در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری 17 میلیارد ریال بود که تماماً اختصاص یافت اما برای انتخابات سال آینده تاکنون اعتباری اعلام نشده است.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری خراسان رضوی با اشاره به انتخابات الکترونیکی نیز اظهار کرد: حدود 4 هزار و 500 صندوق اخذ رأی الکترونیکی به استان تحویل داده شده اما هنوز مشخص نشده است که انتخابات سال آینده بطور کامل الکترونیکی انجام خواهد شد.

محولاتی یادآور شد: در انتخابات سال 96 حدود 75 هزار نفر در استان خراسان رضوی در انتخابات درگیر هستند.

وی با تأکید بر بحث آموزش نیروهای انتخاباتی اظهار کرد: دومین جلسه آموزش منطقه‌ای فرمانداران، بخشداران و کارشناسان در شهرستان سبزوار برگزار شد.فارس/101





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.