اخبار سبزوار پيام : مذهبی


اخبار » مذهبی / تاریخ خبر: 7 اسفند 1395 / کد مطلب: 12192 / نظرات: 0

امام جمعه سبزوار:


هدف از تشکیل داعش ایجاد حاشیه امن برای اسرائیل است


هدف از تشکیل داعش ایجاد حاشیه امن برای اسرائیل است  امام جمعه سبزوار گفت: غرب با همکاری آل سعود و وهابیت، داعش را برای ایجاد حاشیه امن برای رژیم صهیونیستی و معرفی چهره خشن از اسلام به راه انداخته است.
حجت الاسلام غلامرضا مقیسه، در خطبه های نماز جمعه این هفته سبزوار افزود: داعش ادعای اسلام دارد اما با صهیونیست های غاصب نمی جنگد و فقط بین مسلمانان اختلاف ایجاد می کند.
امام جمعه سبزوار ادامه داد: امروز مظلومیت مردم فلسطین باید در راس امور مسلمانان و به عاملی برای وحدت بین مسلمانان تبدیل شود.
وی گفت: رهبران برخی کشورهای منطقه مدعی هستند که مبارزه با اسرائیل کافی است اما باید بدانند اگر صهیونیست ها به حال خود رها شوند علاوه بر فلسطین به سرزمین های دیگر جهان اسلام دست درازی می کنند.
حجت الاسلام مقیسه گفت: مذاکرات صلح فلسطین طی 70 سال به نتیجه نرسیده و آوارگان فلسطینی نتوانسته اند به کشور خود بازگردند.
وی افزود: برخی کشورهای اسلامی منطقه با ادعای صلح با رژیم اشغالگر قدس، صهیونیست ها را به ادامه فعالیت های غیر انسانی و توسعه شهرک سازی در سرزمین فلسطین جسورتر می کنند.
حجت الاسلام مقیسه گفت: امروز جبهه مقاومت با جنگ فرسایشی در برابر توسعه طلبی صهیونیستها ایستادگی می کند و آنها را زمینگیر کرده است.
وی با اشاره به همایش نکوداشت حکیم حاج ملاهادی سبزواری در هشتم اسفند تصریح کرد: این همایش گام بزرگی در معرفی و شناخت اندیشه های این حکیم فرزانه است و انتظار آن است که مسئولان نسبت به مرمت و بازسازی آرامگاه حکیم سبزواری نیز توجه بیشتری داشته باشند.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.