اخبار سبزوار پيام : اقتصادی


اخبار » اقتصادی / تاریخ خبر: 13 اسفند 1395 / کد مطلب: 12215 / نظرات: 0

عضو مجلس خبرگان رهبری


نهادینه شدن فرهنگ خرید محصول داخلی موجب تحقق اقتصاد مقاومتی می شود


نهادینه شدن فرهنگ خرید محصول داخلی موجب تحقق اقتصاد مقاومتی می شود نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری گفت: نهادینه شدن فرهنگ خرید محصولات داخلی در جامعه گام بزرگی در تحقق اقتصاد مقاومتی است.
 آیت الله سید احمد حسینی خراسانی جمعه شب در مراسم شام غریبان شهادت حضرت فاطمه (س) در مسجد جامع سبزوار افزود: در صورت توجه به تولید داخلی، بسیاری از مشکلات از جمله بیکاری، رکود و آسیب های اجتماعی ناشی از آن از بین می رود.
وی اظهار کرد: اقتصاد مقاومتی تکیه بر تولید داخلی و استمداد از نیروهای کارآمد داخلی است که موجب نجات و برون رفت از مشکلات اقتصادی کشور می شود .
نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری گفت: مقام معظم رهبری با تبیین الزامات اقتصاد مقاومتی نقشه توسعه کشور را برای همیشه ترسیم کردند.
آیت الله حسینی خراسانی افزود: یکی از راههای تحقق اقتصاد مقاومتی عزم همگانی ملت و جلوگیری از واردت بی رویه کالاهای خارجی به داخل کشور است.
عضو خبرگان رهبری عدالت را از خواسته های مردم دانست و ادامه داد: رواج پدیده های حقوق های نجومی، اختلاس، دستبرد به بیت المال، زمین خواری و غیر آن در جامعه مصداق بی عدالتی است.
وی افزود: حضرت فاطمه (س) درخطبه فدکیه مردم را نسبت به مسائل توحید،خداشناسی، رسالت، خمس و زکات آگاه کرد.ایرنا
102/




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.