اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 1 فروردين 1396 / کد مطلب: 12254 / نظرات: 0

معاون استاندار


میانگین حضور مردم در انتخابات هیچگاه کمتر از 60درصد نبوده است


میانگین حضور مردم در انتخابات هیچگاه کمتر از 60درصد نبوده است

معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار گفت: میانگین حضور مردم در انتخابات هیچگاه کمتر از 60 درصد نبوده و این موضوع به عنوان رکوردی جهانی در عرصه مشارکت سیاسی محسوب می شود.

احمد برادران، یکشنبه در نشست انتخاب اعضای هیات های اجرایی انتخابات شورای اسلامی سبزوار افزود: از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی، حضور مردم و نقش آنان در عرصه سیاسی کشور است.

وی ادامه داد: در طول دوران انقلاب اسلامی مردم در انتخابات مختلفی از جمله ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی شهر و روستا، مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری شرکت می کنند که این موضوع نشان از حاکم بودن اصل مردم سالاری دینی در کشور است.

برادران عنوان کرد: امروز جمهوری اسلامی در مهمترین و حساس ترین شرایط پس از انقلاب قرار دارد و حضور مردم در انتخابات و پای صندوق های رای تاییدی بر سیاست های نظام است.

وی گفت: دشمن انتخابات در ایران را آماج بدترین حملات قرار داده است و سعی دارد با تبلیغات سوء، مردم را از حضور در پای صندوق های رای منصرف کند.

فرماندار ویژه سبزوار افزود: کشور در آستانه 2 انتخابات محلی و ملی قرار دارد که امید است مردم با حضور پرشور خود پاسخ محکمی به یاوه گویی های دشمن بدهند.

در این نشست با رای اعضای حاضر در جلسه آقایان محمدرضا چشمی، محمود فاضل، مرتضی بینش، عباس محمدیانی ، حجت الاسلام رمضانعلی ثباتی مقدم، منصور برغمدی و سیدعلی کوشکی به عنوان اعضای اصلی هیات اجرایی انتخابات شورای اسلامی شهر سبزوار انتخاب شدند. ایرنا/103




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.