اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 12 فروردين 1396 / کد مطلب: 12266 / نظرات: 0

معاون استاندار خراسان رضوی:


12 فروردین، نماد بالاترین مشارکت مردمی در دوره معاصر است


12 فروردین نماد بالاترین مشارکت مردمی در دوره معاصر است   معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی گفت: 12 فروردین نماد بالاترین مشارکت یک ملت برای انتخاب نظام دلخواه خود در دوران معاصر است.
سیدجواد حسینی، در جمع خبرنگاران در سبزوار افزود: نظام جمهوری اسلامی نتیجه تصمیم بزرگ مردم در شکستن رژیم طاغوت و استقرار یک حکومت جدید به رهبری حضرت امام خمینی (ره) بود.
وی ادامه داد: بخش دیگر هر نظام پس از انتخاب فرم و شکل، تعیین محتوای آن است که در جمهوری اسلامی قانون اساسی و متمم آن است که همچون نظام جمهوری اسلامی، با رای بالایی به تایید ملت رسید.
حسینی افزود: مبنای شکل گیری جامعه و مسیر انقلاب بر اساس این شکل و محتوا ایجاد شد و جامعه ایران از 2 رکن جمهوریت و اسلامیت برخوردار است که جمهوریت آن بیانگر مشارکت مردم و اسلامیت آن بر مبنای قوانین مترقی دین اسلام است.
رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی با اشاره به برپایی 34 دوره انتخابات از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون، افزود: در اردیبهشت ماه امسال نیز پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با مشارکت مردم رقم می خورد.ایرنا

102/





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.