اخبار سبزوار پيام : حوادث


اخبار » حوادث / تاریخ خبر: 14 فروردين 1396 / کد مطلب: 12272 / نظرات: 0


توقیف پنج دستگاه خودروی سواری با 200 میلیون ریال جریمه در سبزوار


 رئیس پلیس راه سبزوار گفت: پنج دستگاه خودرو با مجموع تخلف 200 میلیون ریال جریمه پرداخت نشده در جاده های سبزوار – شاهرود و سبزوار-نیشابور توقیف شدند.
 
سرهنگ علی فتحی افزود: این خودور ها شامل 2 دستگاه پژو و سه دستگاه پراید هستند که هرکدام از این خودرو ها 40 میلیون ریال جریمه رانندگی دارد.
وی ادامه داد: این خودروها به دلیل انجام تخلف نبستن کمربند ایمنی و سبقت غیرمجاز در جاده سبزوار-شاهرود و سبزوار- نیشابور توسط ماموران پلیس راه سبزوار متوقف و پس از استعلام از سامانه پلیس راهور کشور و بررسی میزان خلافی، توقیف شد.
سرهنگ فتحی گفت: خودرو های مذکور تا هنگام پرداخت جریمه توقیف در پارکینگ توقیف خواهند ماند.
او افزود: از ابتدای طرح ملی امداد و نجات نوروزی تاکنون 83 فقره خودروی با تخلف بالای 20 میلیون ریال در پلیس راه سبزوار توقیف شده اند.
رئیس پلیس سبزوار اضافه کرد: همچنین در مدت مزبور 15 هزار و 775 دستگاه خودور در محورهای مواصلاتی سبزوار اعمال قانون و برای آنها برگ جریمه صادر شد.
وی ادامه داد: همچنین در این مدت 192 دستگاه خودروی سواری توسط ماموران پلیس راه سبزوار به دلیل 2 تخلف همزمان توقیف و اعمال قانون شدند.
فتحی گفت: در مدت مزبور 238 دستگاه خودروی سواری به دلیل انجام تخلفات مختلف از جمله نبستن کمربند ایمنی، نداشتن برگ بیمه، گواهی نامه و غیر آن توقیف و اعمال قانون شدند.
او افزود: همچنین چهار هزار و 329 خودرو به دلیل سرعت غیر مجاز، چهار هزار و 590 خودرو به دلیل نبستن کمربند ایمنی و یک هزار و 448 خودرو به دلیل سبقت غیر مجاز توقیف و اعمال قانون شدند.
فتحی ادامه داد: از ابتدای آغاز طرح ملی امداد و نجات نوروزی 9 نفر در هفت حادثه ترافیکی در این شهرستان فوت شدند که به نسبت مدت مشابه پارسال 25 درصد کاهش دارد.
وی گفت: همچنین در این مدت 36 نفر در 26 حادثه رانندگی در سطح محورهای مواصلاتی این شهرستان مجروح شدند که در مقایسه با پارسال 30 درصد کاهش دارد.
رئیس پلیس راه سبزوار ادامه داد: در مجموع در طول مدت مزبور 54 فقره حادثه رانندگی در سطح محورهای مواصلاتی این شهرستان رخ داد که در مقایسه با مدت مشابه پارسال 12 درصد کاهش نشان می دهد.
سه پاسگاه پلیس و 10 تیم گشتی کنترل محسوس و نامحسوس و وظیفه کنترل ترافیک جاده های مواصلاتی شهرستان سبزوار را برعهده دارند.
طول مجموع راههای شهری، بین شهری و روستایی شهرستان های سبزوار و داورزن 2 هزار و 170 کیلومتر است.ایرنا102/





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.