اخبار سبزوار پيام : اجتماعی





اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 22 فروردين 1396 / کد مطلب: 12286 / نظرات: 0


پرداخت 213 میلیارد ریال تسهیلات به خانواده شهدا و ایثارگران در سبزوار


 رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران سبزوار گفت: 213 میلیارد ریال تسهیلات، سال گذشته برای خرید مسکن، اشتغال و کمک هزینه تحصیل به خانواده و فرزندان معظم شهدا و ایثارگران این شهرستان پرداخت شد.
 مهدی محتشم روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: 59 میلیارد ریال از این میزان تسهیلات از طریق صندوق شاهد این بنیاد به 500 نفر از فرزندان شاهد و ایثارگر پرداخت شد.
وی ادامه داد: یک میلیارد و 600 میلیون ریال از این تسهیلات اشتغال زایی بوده که به 12 نفر از فرزندان شاهد و ایثارگر این شهرستان پرداخت شد.
وی اظهار کرد: در این مدت با پرداخت 144 میلیارد ریال تسهیلات، زمینه خرید مسکن برای 240 نفر از فرزندان شاهد و خانواده شهدا و ایثارگران فراهم شد.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثاگران سبزوار گفت: همچنین 700 میلیون ریال از این تسهیلات به عنوان کمک هزینه درمانی به جانبازان و خانواده شهدا پرداخت شد.
وی با بیان اینکه 89 گلزار شهدا در سطح روستاهای این شهرستان وجود دارد، افزود: تا کنون 21 گلزار شهدا از این تعداد ساماندهی شده و بقیه درصورت تخصیص اعتبارات ساماندهی می شوند.
وی با اشاره به درگذشت حدود 50 درصد از والدین شهدا در این شهرستان گفت : طرح جمع آوری خاطرات شهدا در این شهرستان در حال اجراست.
وی با بیان اینکه در سال گذشته 44 یادواره شهدا در سطح این شهرستان با کمک سایر سازمان ها و نهادهابرگزار شد، اظهار کرد: هشت اردوی فرهنگی نیز برگزار شد که یک هزار و 340 نفر از خانواده شهدا از آن بهره مند شدند.
سبزوار حدود یک هزار شهید تقدیم انقلاب و نظام کرده و این شهرستان حدود چهار هزار جانباز و ایثارگر دارد.ایرنا102/



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.