اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 26 فروردين 1396 / کد مطلب: 12297 / نظرات: 0

فرماندار ویژه سبزوار


280 شعبه اخذ رای برای برگزاری انتخابات در سبزوار پیش بینی شد


280 شعبه اخذ رای برای برگزاری انتخابات در سبزوار پیش بینی شد
 معاون استاندار خراسان رضوی و فرماندار ویژه سبزوار گفت: 280 شعبه اخذ رای ثابت و سیار برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان پیش بینی شده است.

احمد برادران افزود: با توجه به دستور وزیر کشور برای آماده سازی بسترهای برگزاری انتخابات، 250 شعبه ثابت و 30 شعبه سیار در این شهرستان در نظر گرفته شد.
وی با بیان اینکه مقدمات برگزاری انتخابات در سبزوار فراهم شده ،‌ اظهار کرد:‌ 2 هزار و 600 نفر به عنوان عوامل اجرایی برگزاری انتخابات در این شهرستان همکاری دارند.
وی گفت: برابر اعلام آمار اداره ثبت احوال سبزوار، در انتخابات امسال حدود هفت هزار و 200 رای اولی در این شهرستان وجود دارد.
وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: تبلیغات سالم با رعایت اصول اخلاقی زمینه حضور و مشارکت مردم در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا را فراهم می کند.
وی خاطرنشان کرد: دولت یازدهم در مدت چهار سال گذشته اقدامات مناسبی در زمینه کاهش نرخ تورم، ثبات اقتصادی، رونق بازار کسب و کار، رونق بخش صنعت و تولید با پرداخت تسهیلات بانکی انجام داده است.
وی با بیان اینکه برخی در آستانه انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا اقدامات و خدمات دولت را با بی انصافی زیر سوال می برند، گفت: باید در مقابله با این رفتارها، خدمات و اقدامات دولت به روشنی برای مردم بیان شود. ايرنا/103



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.