اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 28 فروردين 1396 / کد مطلب: 12307 / نظرات: 0

فرماندار ویژه سبزوار:


انتخابات نباید به بهانه ای برای سیاه نمایی خدمات دولت تبدیل شود


انتخابات نباید به بهانه ای برای سیاه نمایی خدمات دولت تبدیل شود
 معاون استاندار خراسان رضوی و فرماندار ویژه سبزوار گفت: انتخابات نباید به بهانه ای برای طرح مسائل واهی، تهمت، افترا، بد اخلاقی و سیاه نمایی خدمات دولت تبدیل شود.
 احمد برادران روز یکشنبه در دیدار با جمعی از بسیجیان سبزوار افزود: انتخابات مظهر وحدت، همدلی، یکپارچگی مردم و سلایق مختلف سیاسی است و نباید با طرح برخی مسائل باعث مخدوش شدن اخلاق و شکاف بین آحاد جامعه شد.
وی اظهار کرد: از بین بردن امید و نشاط اجتماعی و نا امید کردن مردم آسیب بزرگ به سرمایه اجتماعی وارد می کند و این موضوع باید در ایام برگزاری انتخابات مورد توجه جریان های سیاسی باشد.
وی با تاکید بر اینکه مهمترین هدف و اولویت نظام در انتخابات حضور حداکثری مردم و برگزاری انتخابات پرشور و با شکوه است، گفت: میانگین حضور مردم در انتخابات مختلف در کشور هیچگاه کمتر از 60 درصد نبوده است که این مسئله رکوردی مهم در عرصه برگزاری انتخابات در بین سایر کشورها محسوب می شود.
برادران به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در تحقق شعار سال اشاره کرد و افزود: بسیج نقش مهم و تاثیر گذار در رونق تولید و اشتغال دارد و پرداخت تسهیلات اشتغال ویژه بسیجیان نشان از عزم سپاه و بسیج برای تحقق شعار سال است.
وی اظهار کرد: امروز مسئولان در حوزه رفع مشکلات فرهنگی و اجتماعی دغدغه های بسیار دارند که بسیج می تواند با ارائه راهکارهای مختلف و کاربردی مسئولان دست اندکار را در رفع مشکلات مزبور به خصوص در حوزه آسیب های اجتماعی جوانان یاری کند.
وی ادامه داد: بسیجیان افرادی هستند که برای توسعه، پیشرفت و تعالی نظام جمهوری اسلامی ایران تلاش می کنند و این افراد ممکن است در همه جریان های سیاسی و سلایق مختلف فعال باشند.
برادران گفت: نهادینه شدن فرهنگ بسیجی نقش مهم و موثر در رفع مشکلات کشور دارد و دولت یازدهم نیز تلاش کرد با استعانت از روحیه جهادی و بسیجی مشکلات کشور را مدیریت و حل کند. ايرنا/103



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.