اخبار سبزوار پيام : مذهبی


اخبار » مذهبی / تاریخ خبر: 11 آذر 1390 / کد مطلب: 1232 / نظرات: 0

درنخستین جمعه ماه محرم /


همایش شیرخوارگان حسینی در چندین نقطه سبزوار برگزار شد


همایش شیرخوارگان حسینی در چندین نقطه سبزوار برگزار شد  در نخستین جمعه ماه محرم ،مادران سبزواری به همراه شیرخوارگان خود در چندین نقطه شهر سبزوار همایش حسینی و مراسم بزرگداشت مقام والای حضرت علی اصغر (ع) را به پا داشتند. 
   
 سرپرست اداره تبلیغات اسلامی سبزوار روز جمعه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: بانوان سبزواری به منظور نهادینه كردن ارزش های عاشورایی و حسینی در ضمیر ناخودآگاه نوزادان ،تربیت نسل دینی وتوسل به حضرت علی اصغر (ع) به همراه فرزندان خود در همایش های معنوی شیرخوارگان حسینی شركت كردند.

حجت الاسلام 'محمد علی فاطمیان' گرامیداشت یاد و نام شش ماهه شهید حضرت اباعبدالله را هدف دیگری از این گردهمایی معنوی برشمرد و افزود: همانگونه كه اذان گفتن در گوش نوزادان دربدو تولد تاثیر معنوی شگرفی بر آنها دارد حضور در این فضای معنوی نیز نوزادان را از هم اكنون با یاد ائمه اطهار (ع) مانوس می كند.

وی افزود: مادران هم با قرار گرفتن در این فضای روحانی و با گوش سپردن به مصائب سرور و سالار شهیدان و الگو گیری از نكته های تربیتی واقعه عظیم عاشورا تلاش می كنند فرزندان خود را در مسیر ارزش های دینی تربیت كنند.

وی سخنرانی در باب وظایف مادر نسبت به فرزند و روضه خوانی را از برنامه های همایش شیرخوارگان حسینی در سبزوار برشمرد.

همایش معنوی شیرخوارگان حسینی به همت شماری از هیئات مذهبی سبزوار برگزار شد.

مسجد الزهرا(س) ، مكتب نرجس ،حسینیه نجم و بلوك پنج توحید شهر از جمله نقاط در سطح شهر سبزوار بود كه امروز میزبان مادران و شیرخوارگان حسینی شدند .

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.