اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 9 ارديبهشت 1396 / کد مطلب: 12323 / نظرات: 0

امام جمعه سبزوار


رعایت اخلاق انتخاباتی سبب حضور پرشور مردم در انتخابات می شود


رعایت اخلاق انتخاباتی سبب حضور پرشور  مردم در انتخابات می شود
امام جمعه سبزوار گفت: رعایت اخلاق از سوی کاندیداها در ایام تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا منجر به حضور پرشور و گسترده مردم پای صندوق های رای می شود.
 
به گزارش ایرنا، حجت الاسلام غلامرضا مقیسه در خطبه های نماز جمعه افزود: رعایت اخلاق و قانون در انتخابات منجر به رضایت عمومی جامعه و مشارکت بیشتر مردم در عرصه انتخابات می شود.
وی ادامه داد: کاندیداها در زمان تبلیغات از تهمت، افترا، دروغ پردازی و وعده های پوچ که نقض خون شهدا و ارزشهای انقلاب اسلامی است، دوری کنند.
حجت الاسلام مقیسه افزود: نامزدهای ریاست جمهوری در بیان مشکلات بیکاری و اقتصادی جامعه توجه داشته باشند که باز کردن این گره ها با تکیه بر نیروهای توانمند و متخصص داخلی امکان پذیر است.
امام جمعه سبزوار گفت: اصحاب رسانه نیز در ایام انتخابات مراقب باشند بر مبنای ایجاد همدلی و حفظ ارزشهای اسلام قلم بزنند و کلماتی نگویند که دل دشمنان انقلاب اسلامی شاد شود.
وی ادامه داد: حضور گسترده مردم در انتخابات بار دیگر اقتدار و عزت انقلاب اسلامی را در جهان و در برابر استکبار جهانی به نمایش می گذارد.
حجت الاسلام مقیسه همچنین با تسلیت شهادت مرزبانان غیور کشور در حادثه تروریستی شرق کشور گفت: هدف دشمن ایجاد التهاب و آشوب فضای کشور در ایام نزدیک به انتخابات است .
وی با تبریک اعیاد ماه شعبان، روز پاسدار و جانباز افزود: پاسداران انقلاب اسلامی در کنار دیگر نیروهای مسلح از ابتدای انقلاب در برابر توطئه های دشمنان و منافقین حافظ امنیت و عزت انقلاب اسلامی بوده است.
امام جمعه سبزوار ادامه داد: امروز نیز پاسداران در عرصه های مختلف سازندگی و اقتصاد مقاومتی پیشرو هستند.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.