اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 11 ارديبهشت 1396 / کد مطلب: 12327 / نظرات: 0

نماینده مجلس:


مردم به جای شعارها، کار کارشناسی نامزدها را بررسی کنند


مردم به جای شعارها کار کارشناسی نامزدها را بررسی کنند نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم به جای توجه به شعارهای انتخاباتی سخنان علمی و کار کارشناسی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری را ملاک انتخاب خود قرار دهند .
 
رمضانعلی سبحانی فر در همایش تقدیر از کارگران نمونه شهرستان جغتای افزود: نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری برنامه های خود را برای مردم تشریح کنند، از دایره اخلاق خارج نشوند و با بیان برخی مشکلات اقتصادی دستاوردهای دولت را تخریب نکنند.
وی ادامه داد: انتخابات آزمون بزرگ ملت ایران است و مردم با حضور حداکثری خود توطئه های دشمنان را علیه انقلاب ونظام نقش بر آب می کنند.
این نماینده مجلس به بزرگنمایی مشکلات اقتصادی جامعه از سوی دشمنان با هدف ایجاد یأس در بین نسل جوان اشاره و بیان کرد: دولت و مجلس برای رفع فاصله طبقاتی به شیوه های علمی توجه دارند.
وی گفت: افزایش یارانه ها برای طبقات محروم جامعه ظلم به آنها است و رفاه کارگران، کشاورزان و طبقات پایین نه با افزایش یارانه بلکه با کاهش هزینه های زندگی آنها ممکن می شود.
سبحانی فر افزود: بالا بردن قیمت خرید گندم و شکر کشاورزان داخلی در برابر محصول خارجی و افزایش حقوق کارگران از چهار میلیون و 900 هزار ریال به بیش از 10 میلیون ریال برخی از خدمات دولت یازدهم جهت رفع فاصله طبقاتی جامعه است.
وی ادامه داد: گرچه مقدار یارانه ثابت مانده اما هزینه درمان و بستری یک بیمار در مدت یک هفته از 100 میلیون ریال به پنج میلیون ریال کاهش یافته است.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: در اجرای اقتصاد مقاومتی و مقابله با تحریم دشمنان، گارگران در خط مقدم جبهه اقتصادی قرار دارند. استکبار در استعمار کشورها از جنگ نظامی به سمت جنگ اقتصادی و تحریم روی آورد و به بهانه دستیابی ایران به سلاح هسته ای تحریمهای ظالمانه علیه ملت ما وضع کرد.
وی افزود: به رغم این موضوع مردم در جمهوری اسلامی ایران به پشتوانه بزرگ ولایت فقیه و اعتقادات اسلامی مقابل تحریم دشمن ایستادگی می کنند.
سبحانی فر ادامه داد: دولت تدبیر و امید با رای ملت و حمایتهای مقام معظم رهبری بسیج جهانی علیه ایران را به بسیج جهانی گرایش به ایران تبدیل کرد.ایرنا

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.