اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 11 آذر 1390 / کد مطلب: 1233 / نظرات: 0


امام جمعه سبزوار از اقدام مجلس برای كاهش روابط سیاسی با انگلیس قدر دانی كرد


امام جمعه سبزوار از اقدام مجلس برای كاهش روابط سیاسی با انگلیس قدر دانی كرد   امام جمعه سبزوار از اقدام مجلس برای كاهش روابط سیاسی با انگلیس تقدیر كرد وخواستار رعایت این مصوبه مجلس شد. 
 
به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام و المسلمین 'غلامحسین ابراهیمی' در خطبه های نماز جمعه این هفته سبزوار اظهار داشت: نظر نمایندگان مجلس در جمع بندی آنها كاهش روابط با انگلیس بود و وزارت خارجه موظف شد حتی الامكان ظرف دو هفته روابط سیاسی با انگلیس را به سطح كاردار تنزل دهد.

وی اضافه كرد: این موضوع باید رعایت شود چرا كه اینها دست از فتنه انگیزی و شیطنت بر نمی دارند.

خطیب جمعه سبزوار همچنین گفت: جوانان ما با تفكر بسیجی روباه پیر انگلیس را سرجای خود نشاندند.

وی در بخشی از سخنانش اظهار داشت: بر اساس تفكر بسیجی هر فرد در هرشغل و مسوولیتی اعم از پیر و جوان باید شبانه روز كار كند تا به دشمن نیازی نداشته باشیم.

خطیب جمعه سبزوار به مناسبت روز مجلس ، با اشاره به فرموده امام راحل (ره) مبنی بر اینكه مجلس در راس امور است، افزود: عده ای كه می خواهند تحریفاتی ایجاد كنند می گویند این مربوط به زمان امام است نه حال حاضر .

وی مجلس شورای اسلامی را از اركان و قوای سه گانه دانست و اضافه كرد: اگر افرادی را به مجلس بفرستند كه صلاحیت و عقیده به ولایت فقیه و نظام ندارند این خیانت است.

حجت الاسلام ابراهیمی با تاكید براینكه امروز باید قوای سه گانه ملزم و تابع ولایت فقیه باشند ادامه داد: اگر كسی از این مسیر تخطی كند مردود است و باید رد صلاحیت شود.

وی همچنین قانون اساسی را اساس كشور دانست و افزود: در اسلام حكومت ،حكومت قانون است و حتی در حكومت رسول ا... و ائمه اطهار (ع) نیز قانون حكمفرماست و رای ، رای قرآن و وحی است.

وی با اظهار اینكه در اسلام آزادی داریم، گفت: در عین حال بی بند و باری ممنوع است و كسی نمی تواند به نام آزادی قانون شكنی كند.

امام جمعه سبزوار در بخش دیگری از سخنانش عاشورا را یك فرهنگ و سرمشق دائمی برای امت اسلامی معرفی كرد و گفت: امام حسین (ع) به عاشورا جان ، عظمت و افتخار داد.

وی یكی از درس های عاشورا را امر به معروف و نهی از منكر عنوان كرد و افزود: امروز برای مسوولان ،روحانیون و افراد واجد شرایط انجام این فریضه الهی از بزرگترین واجبات است.

امام جمعه سبزوار در آستانه روجهانی معلولان با بیان اینكه 10 هزار معلول در این شهرستان داریم خواستار توجه و كمك به این قشر شد و اضافه كرد: موسسات خیریه حمایت كننده از این اقشار باید با هم هماهنگ شوند.

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.