اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 19 ارديبهشت 1396 / کد مطلب: 12340 / نظرات: 0


کاهش 80 درصدی وقوع جرم در سبزوار


کاهش 80 درصدی وقوع جرم در سبزوار فرماندار ویژه سبزوار گفت: ظرف یک سال اخیر میزان وقوع جرائم خشن در این شهرستان 80 درصد کاهش یافته است.
احمد برادران در مراسم کلنگ زنی ساختمان جدید معاونت وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی سبزوار بدون توضیح بیشتر افزود: با تلاش پلیس در این شهرستان از پارسال تاکنون قتل در سطح منطقه رخ نداده است.
وی ادامه داد: همچنین میزان جرائم خشن در سطح سبزوار از سال گذشته تاکنون کاهش چشمگیری یافته که این موضوع مرهون تلاش، همدلی و همراهی مردم با پلیس است.
فرماندار سبزوار گفت: تغییر شکل جرائم از سنتی به پیشرفته در فضای مجازی و سایبر رویکردها و نقشه های امنیتی را تغییر داده لذا نیروی انتظامی وظیفه مهمی در مبارزه با جرائم جدید در فضای مجازی دارد.
وی افزود: در سالهای اخیر با وجود تلاشهای دشمن برای آسیب زدن به انقلاب اسلامی توطئه های امنیتی و نظامی آنها خنثی شده است.
فرمانده انتظامی سبزوار نیز در این مراسم گفت: ساختمان معاونت وظیفه عمومی این فرماندهی در زمینی به وسعت 2 هزار مترمربع و با اعتبار پنج میلیارد ریال ظرف مدت کمتر از یک سال احداث می شود.
سرهنگ سید محمد هاشم زاده هاشمی افزود: هم اینک خدمات این معاونت در ساختمانی اجاره ای به مردم ارائه می شود که با توجه به افزایش حجم مراجعان و مشمولان خدمت سربازی این ساختمان پاسخگوی نیاز مراجعان نیست.
وی ادامه داد: فرماندهی انتظامی سبزوار روزانه 100 ماموریت و خدمات متفاوت به مردم ارائه می کند. ظرف 2 سال اخیر اراذل و اوباش دارای شهرت این شهرستان شناسایی و برخوردهای لازم با آنها انجام شده است.
او گفت: ترانزیت مواد مخدر و قاچاق کالا نیز از مواردی است که پلیس توجه ویژه ای به آن دارد و در این راستا 20 نقطه ارتباطی در محورهای مواصلاتی سبزوار تحت کنترل شدید قرار دارد.
فرمانده انتظامی سبزوار افزود: حضور به موقع و مقتدرانه پلیس، برخورد مناسب با مردم، ارائه خدمات آموزشی و امنیتی از مهمترین دلایل افزایش سطح رضایتمندی مردم است.
وی گفت: فرماندهی انتظامی سبزوار توانست در سال گذشته رتبه برتر در زمینه ارتقاء امنیت اجتماعی را در سطح کشور کسب کند که این موضوع مرهون تلاشهای پلیس، مردم و مسئولان است.ایرنا 102/



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.