اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 19 ارديبهشت 1396 / کد مطلب: 12341 / نظرات: 0

یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس:


مشکلات اقتصادی تاثیری در مشارکت انتخاباتی مردم ندارد


مشکلات اقتصادی تاثیری در مشارکت انتخاباتی مردم ندارد یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس با ذکر اینکه وجود برخی مشکلات اقتصادی تاثیری در مشارکت انتخاباتی مردم نداردگفت: انتخابات تکلیف الهی و آزمون بزرگ ملت است و حضور در آن باید آگاهانه و با شناخت باشد.
سردار سعید قاسمی دوشنبه شب در مراسمی انتخاباتی با عنوان حماسه حضور 12 در جمع مردم در محل امامزاده شعیب (ع) سبزوار افزود: برخی مشکلات اقتصادی در کشور نباید سبب دلسردی و جلوگیری از رای دادن در انتخابات شود.
وی ادامه داد: شرکت در انتخابات وظیفه الهی و ملی مردم است و هر جریانی که پیروز انتخابات شود یک پیروزی برای نظام و ملت محسوب می شود.
این فعال فرهنگی و سیاسی ادامه داد: مردم با حضور پرشور در پای صندوق های رای، سرنوشت نظام و انقلاب اسلامی را رقم می زنند و این حضور گسترده نهال انقلاب را بارور می کند.
سردار قاسمی افزود: حضور حداکثری در انتخابات سبب تقویت نظام و دولت شده و موجب کوتاه کردن دست استکبار از دخالت در امور کشور می شود.
وی گفت: دشمنان به دنبال دو قطبی کردن جامعه هستند و آشکار شدن اختلاف بین مسئولان در جامعه زیبنده نظام جمهوری اسلامی نیست.
وی اظهار کرد: مردم به نامزدهایی رای دهند که متعهد به اسلام، وفادار به اصول و آرمانهای انقلاب و ولایت فقیه باشند و طعم خدمت محرومان را چشیده و در عمل و رفتار مدافع محرومان و مظلومان باشند.
سردار قاسمی افزود: امنیت ملی ایران حاصل حضور همیشگی مردم در صحنه و پیشرفت های نظامی کشور است و تعامل با آمریکا و غرب ارتباطی با حفظ امنیت جمهوری اسلامی ندارد.
این فرمانده دوران دفاع مقدس اظهار کرد: حل مشکلات اقتصادی دغدغه جدی مقام معظم رهبری است و در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نباید کارخانجات کشور نیمه تعطیل و جوانان بیکار باشند.
وی گفت: بسیاری از مشکلات تولید و اشتغال در درون کشور با اتکا منابع داخلی و مدیریت کارآمد برطرف می شود و ارتباطی با تحریم ندارد.
سردار قاسمی گفت: مردم با بصیرت و هوشیار ایران در چهار دهه عمر انقلاب روی تفکرات امام و اصول انقلاب پافشاری می کنند و سناریوی جنگ نرم دشمن علیه نظام را خنثی می کنند.
وی به دعوت جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی سبزوار به این شهرستان سفر کرده بود.ایرنا 102/



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.