اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 21 ارديبهشت 1396 / کد مطلب: 12346 / نظرات: 0

نماینده سابق مجلس:


نامزدها از راه اندازی اختلافات قومی و مذهبی دوری کنند


نامزدها از راه اندازی اختلافات قومی و مذهبی دوری کنند نماینده سابق مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری از راه اندازی اختلافات قومی و مذهبی و قدم برداشتن روی گسل های این حرکت خطرناک دوری کنند.
احمد بزرگیان در گردهمایی فرهنگیان حامی حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در سبزوار افزود: نامزدها انتخابات ریاست جمهوری با تحریکات قومی و مذهبی برای کسب آرای بیشتر امنیت کشور را مخدوش نکنند.
وی با اشاره به اینکه امنیت و اقتدار انقلاب اسلامی ثمره خون شهدای والا مقام است ادامه داد: نامزدها هنگام سخن با اقلیتهای قومی و مذهبی بیشتر مراقب گفتار و اندیشه خود باشند.
او گفت: وظیفه نخبگان جامعه تشویق مردم به حضور حداکثری در انتخابات است و هر چه سطح حضور بالاتر باشد امنیت داخلی و امنیت خارجی افزایش و اعتبار جمهوری اسلامی بالا می رود.
وی افزود: مردم برای انتخاب فرد اصلح با بررسی عملکرد گذشته نامزدها به افرادی انقلابی، مدیر قوی و دشمن ستیز رای بدهند.
او ادامه داد: انتخابات نقطه قوت جمهوری اسلامی است که اعتلا و امنیت جمهوری اسلامی با حضور گسترده مردم پای صندوقهای رای تضمین و دشمن دچار یاس و ناامیدی می شود.
وی گفت: در صورتی که رئیس قوه مجریه با آرا بیشتر و پیشتوانه مردمی انتخاب شود رئیس جمهوری کشور در تعهدات بین المللی موضع گیری قویتری در حمایت از منافع ملی دارد.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا بیست و نهم اردیبهشت ماه برگزار می شود. ایرنا 102/



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.