اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 11 آذر 1390 / کد مطلب: 1235 / نظرات: 0

امام جمعه داورزن /


نمایندگان مجلس ما باید جلوه ای از درد و راه و رسم مدرس را دارا باشند


نمایندگان مجلس ما باید جلوه ای از درد و راه و رسم مدرس را دارا باشند  امام جمعه بخش داورزن سبزوار یاد آیت ا... مدرس را به مناسبت 10 آذر روز مجلس گرامی داشت و گفت: نمایندگان مجلس ما باید جلوه ای از مدرس و درد و راه و رسم مدرس را دارا باشند. 
    
حجت الاسلام و المسلمین 'محمود مداحی ' در خطبه های نماز جمعه این هفته بخش داورزن همچنین در آستانه 16 آذر گفت: روز دانشجو یك روز به یاد ماندنی است .

وی با بیان اینكه در 16 آذر 1332 دانشجویان ما در برابر استعمار خارجی و استبداد داخلی ایستادند افزود: دانشجوی ما ضد صدایی است كه از آن بوی استعمار برخیزد.

وی در بخشی از سخنانش اظهار داشت: ملت ما امام حسین (ع) را الگوی زندگی و جامعه خویش قرار داده و همچون حسین در برابر یزیدیان زمان چون اوباما، ساركوزی و...نظام سرمایه داری ایستاده است.

خطیب جمعه داورزن افزود: ملت ما از قیام امام حسین عبرت گرفته و در برابر كسانی چون عمر سعد و قاضی شریح های زمان خواهند ایستاد همانطور كه در اوایل انقلاب و فتنه 88 ایستادند و نگذاشتند دستاوردهای انقلاب و جامعه اسلامی به سرقت برود.

وی با اشاره به عاشورای حسینی گفت: خداوند خطاب به یكی از پیامبرانش ،فضلیت عاشورای حسینی را نام می برد كه این روز بزرگ را به امت پیامبر آخر الزمان داده است.

وی به تاسوعای حسینی نیز اشاره كرد و گفت:تاسوعا روزی است كه امام در بین یارانش بوی شهادت را حس كرد و یزیدیان بدانند كه امروز پس از گذشت چندصد سال مزار فرزند سه ساله ابی عبدا... زیارتگاه است اما اثری از محل دفن این خبیثان نیست .

وی در ادامه مبحث هفته گذشته خود پیرامون حقوق خانواده به فصلی از تكالیف مشترك زن و مرد اشاره كرد و گفت:بر زن و مرد در زندگی تكلیف شده كه نسبت به یكدیگر خوش خلق،خوش بین،دارای عفو وگذشت ،خوش زبانی،مسئولیت پذیری،حسن معاشرتو ... باشند تا از حلاوت وشیرینی زندگی بهره كامل ببرند و بتوانند فرزندان سالمی تحویل جامعه دهند.






منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.