اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 22 ارديبهشت 1396 / کد مطلب: 12350 / نظرات: 0

امام جمعه سبزوار:


دشمن می خواهد پای صندوق های رای خلوت باشد


دشمن می خواهد پای صندوق های رای خلوت باشد  امام جمعه سبزوار گفت: دشمن درصدد است پای صندوق های رای خلوت باشد و بنابراین هر رای ایرانی تیری به قلب دشمن است.
حجت الاسلام غلامرضا مقیسه در خطبه های این هفته نماز جمعه سبزوار افزود: حضور در صحنه و مشارکت گسترده مردم در انتخابات دشمن را مایوس می کند.
او ادامه داد: مردم باید در انتخابات به نامزدهایی رای بدهند که درد محرومان را چشیده اند و حافظ منافع پابرهنگان و محرومان در اندیشه و رفتار باشند.
مقیسه گفت: مردم در انتخاب نامزد اصلح به معیارهایی از قبیل روحیه جهادی، اهل کار مداوم، نداشتن روحیه تجملی و اشرافی گری توجه کنند.
او افزود: برخی نامزدها با تطمیع، وعده های کذب، پهن کردن سفره های رنگین و هزینه های دیگر در پی کسب آرای بیشتر هستند که باید در برابر خداوند، خون شهدا و مردم پاسخگو باشند.
امام جمعه سبزوار گفت: نامزدهای شورای شهر در مکان های مشخص شده به تبلیغ بپردازند تا چهره شهر مخدوش نشود و به بیت المال آسیبی نرسد.
وی افزود: نامزدها در عرصه تبلیغات حریم عرصه دفاعی و نظامی کشور را رعایت کنند چرا که پیشرفت و قدرت نظامی جمهوری اسلامی با زحمات فراوان حاصل شده است.
مقیسه ادامه داد: سازش و مذاکرات هسته ای غرب به سبب قدرت نظامی و دفاعی جمهوری اسلامی بود و در صورتی که قدرت نظامی نبود کشور جولانگاه دشمن و گروه های تکفیری می شد.
امام جمعه سبزوار گفت: نامزدها توجه کنند از آزادی طوری سخن نگویند که برخی آزادی به سبک غربی را پس از چهار دهه از انقلاب یک آرزو تلقی کنند.
حجت الاسلام مقیسه با اشاره به سند 2030 یونسکو گفت: در جمهوری اسلامی مجاز نیست این سند را که توطئه استکبار بود بی سروصدا امضا و محرمانه اجرا کنند.
وی ادامه داد: استکبار جهانی مدتهاست در پی نظام واحد جهانی است اما این نظام واحد با روح فرهنگ اسلامی-ایرانی مغایرت دارد.
امام جمعه سبزوار گفت: در این سند آموزش دین در مدارس ممنوع است و برای نابودی بنیان خانواده مسائل جنسی را از دوران کودکی به دانش آموزان آموزش داده و همجنس بازی نیز رسمی می شود.
او افزود: با واکنش مقام معظم رهبری به این سند، موقعیت ولایت فقیه، مجتهد زاهد، شجاع و زمان شناس درک شد.ایرنا 102/



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.