اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 26 ارديبهشت 1396 / کد مطلب: 12355 / نظرات: 0


حضور گسترده در انتخابات توطئه ضد انقلاب را خنثی می کند


حضور گسترده در انتخابات توطئه ضد انقلاب را خنثی می کند رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه استانهای خراسان رضوی، شمالی و جنوبی گفت: دشمن در پی ضربه به انقلاب اسلامی است و حضور گسترده مردم در انتخابات توطئه دشمن و ضد انقلاب را خنثی می کند.
 حجت الاسلام محمد حسین حائری روز سه شنبه در گردهمایی طلاب و روحانیون سبزوار افزود: انتخابات از مصادیق بارز حفظ انقلاب اسلامی است و مشارکت مردم در آن نشانه دلبستگی مردم به نظام و تقویت اسلام است.
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی عزت، آزادی و رفع وابستگی برای ملت به ارمغان آورد، اظهار کرد: تداوم امنیت و اقتدار نظام در گرو حضور مردم در صحنه و پیروی از ولایت فقیه است.
وی گفت: مردم به کسی رای دهند که در قامت ریاست جمهوری سمبل و الگوی اسلام، دلسوز مردم، صادق و راستگو باشد.
حجت الاسلام حائری افزود: وظیفه شرعی حوزه های علمیه تبلیغ برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و تبیین شاخص ها و معیارهای نامزد اصلح است.
مدیر حوزه علمیه سبزوار نیز گفت: دشمن با بزرگ نمایی مشکلات اقتصادی کشور و القای یاس، ناامیدی و خسته شدن مردم از نظام در صدد کاهش مشارکت مردم در انتخابات است.
حجت ‌الاسلام رمضانعلی ثباتی مقدم افزود: حضورحداکثری مردم پای صندوق های رای قوت قلب مسئولان و موجب افزایش اعتبار انقلاب اسلامی در عرصه بین المللی است.
وی ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی بر پایه 2 رکن اسلامیت و جمهوریت است و جمهوریت نظام بیانگر نقش مردم در تعیین سرنوشت خویش است.
وی گفت: پیام مشارکت پرشور در انتخابات، در عرصه داخلی حمایت از انقلاب و ارزشهای اسلامی و در عرصه خارجی مشت محکم به دهان یاوه گویان است.
هم اکنون حدود 100 طلبه در مدرسه علمیه اهل البیت (ع) سبزوار مشغول تحصیل هستند.ایرنا102/




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.