اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 27 ارديبهشت 1396 / کد مطلب: 12356 / نظرات: 0

پناهیان:


استکبارستیزی و ولایت مداری معیار انتخاب رییس جمهوری باشد


استکبارستیزی و ولایت مداری معیار انتخاب رییس جمهوری باشد استاد حوزه و دانشگاه گفت: مردم با معیارهای استکبارستیزی، پایبندی به اصول انقلاب و ولایت مداری نامزد اصلح را در انتخابات ریاست جمهوری انتخاب کنند.
 حجت الاسلام علیرضا پناهیان روز چهارشنبه در اجتماع حامیان حجت الاسلام رئیسی در مسجد جامع سبزوار افزود: غرب به وعده های خود در برجام عمل نکرد و پاسخ به بدعهدی آمریکا با انتخاب رئیس جمهوری شجاع ممکن است.
وی ادامه داد: تنها راه مقابله ملت با بدعهدی غرب و تهدیدات استکبار، رای به دولتی مقتدر است تا برابرغرب محکم برخورد کند.
استاد حوزه و دانشگاه اظهار کرد: غرب با وجود اینکه تداوم دولت یازدهم را به نفع خود می داند، حاضر نبود تحریم های بانکی را برای مدت کوتاهی نیز بردارد.
او افزود: در انقلاب اسلامی ملت، صاحب دولت است و بی احترامی به دولت از سوی غرب بی احترامی به ملت است.
حجت الاسلام پناهیان ادامه داد: برخی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در تبلیغات با زیر پا گذاشتن اخلاق، خلاف ادب رفتار کردند و بیان مطالبی چون دیوارکشی بین پیاده روها مطلوب نیست.
وی گفت: دعوای اصول گرایی، اصلاح طلبی و روشن نگه داشتن آتش درگیری های کاذب جناحی، آسیب به انقلاب اسلامی است و فرصت انتقاد را می گیرد.
استاد حوزه و دانشگاه خاطرنشان کرد: برخی سیاست ها در ایام نزدیک به انتخابات همچون برقراری یارانه ثروتمندان که قبل از این قطع شده بود و افزایش مستمری محرومان کمیته امداد و بهزیستی با هدف رای آوری، ظلم به مردم است.
او افزود: وفتی خدمت به مردم فقط برای کسب آرای بیشتر انجام بگیرد، پس از انتخابات، مشکلات مردم به حال خود رها می شود و رسیدگی به محرومان در ایام انتخابات سنت بدی است که باید از بین برود.
پناهیان ادامه داد: حجت الاسلام رئیسی فراتر از جناح ها وارد عرصه انتخابات شد و شعار جناحی نداد و بنابراین در صورت انتخاب به عنوان رئیس جمهور، بازی اصلاح طلبی و اصولگرایی تمام می شود.
او گفت: حجت الاسلام رئیسی فردی پاک دست، عنصری ضد اشرافی است که گرایش به محرومان دارد و همه نخبگان و مدیران حتی طیف اصلاح طلبی نیز حاضر به همکاری با وی هستند.
پناهیان با اشاره به اینکه کشور دچار فساد اداری شده، گفت: حجت الاسلام رئیسی با سابقه سالها مسئولیت در بازرسی کل کشور، زمینه و ریشه های فساد را می شناسد.
وی ادامه داد: حجت الاسلام رئیسی در صورت انتخاب به عنوان ریاست جمهوری وفاق ملی بین نخبگان ایجاد می کند.
حامیان حجت الاسلام والمسلمین رئیسی با در دست داشتن پوسترهای این نامزد ریاست جمهوری با شعارهای 'رای ما یک کلام، رئیسی والسلام'، از کاندیدای مورد علاقه خود حمایت کردند.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت ماه جاری در سراسر کشور برگزار می شود.ایرنا102/

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.