اخبار سبزوار پيام : اجتماعی





اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 29 ارديبهشت 1396 / کد مطلب: 12361 / نظرات: 0

فرماندار سبزوار:


بسترحضور آگاهانه و پرشور مردم در انتخابات فراهم است


بسترحضور آگاهانه و پرشور مردم در انتخابات فراهم است فرماندار ویژه سبزوار گفت: تمام تمهیدات لازم برای حضور مردم در انتخابات فراهم است و انتظار می رود مردم مشارکت آگاهانه و پرشور و نشاط در آن داشته باشند.
احمد برادران با حضور در شعبه اخذ رای مسجد جامع سبزوار افزود: فرایند برگزاری انتخابات در جمهوری اسلامی به عنوان یک الگو در دنیا شناخته می شود.
وی اظهار کرد: جریان های ضد انقلاب سعی در انحراف اذهان مردم برای جلوگیری از مشارکت پرشور آنان دارند که حضور مردم توطئه آنان را با شکست روبرو می کند و هر چه میزان مشارکت عمومی در انتخابات بیشتر باشد یاس دشمن نیز بیشتر می شود.
وی گفت: نقش مردم در تعیین سرنوشت کشور تزئینی و تشریفاتی نیست و هر برگ رای می تواند در تصمیم های کلان کشور موثر باشد.
برادران با اشاره به برگزاری انتخابات شورای شهر در سبزوار به صورت الکترونیک افزود: مردم برای جلوگیری از اتلاف وقت و برقراری نظم بیشتر کد نامزدهای مورد نظر خود را از قبل تهیه کنند تا فرایند رای سریع تر انجام گیرد.
220 هزار تعرفه و 249 شعبه اخذ رای برای برگزاری انتخابات در سبزوار پیش بینی شده و پنج هزار و 200 نفر نیز دست اندرکار فرایند انتخابات در این شهرستان هستند.
220 هزار نفر در شهرستان سبزوار واجد شرایط رای گیری هستند که از این تعداد هفت هزار و 500 نفر رای اولی محسوب می شوند.ایرنا 102/



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.