اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 6 خرداد 1396 / کد مطلب: 12375 / نظرات: 0

امام جمعه سبزوار:


حضور مردم در پای صندوق های رای دشمن را شکست داد


حضور مردم در پای صندوق های رای دشمن را شکست داد امام جمعه سبزوار گفت: تلاش دشمن برای تغییر تفکر ملت ایران با حضور مردم در پای صندوق های رای به شکست انجامید.
 حجت الاسلام غلامرضا مقیسه در خطبه های نماز جمعه سبزوار با اشاره به دشمنی های آمریکا با ملت ایران افزود: دشمن به دنبال تغییر رفتارها و تفکرات ملت ایران نسبت به نظام جمهوری اسلامی است.
وی اظهار کرد: انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و دوازدهمین دوره ریاست جمهوری با حضور گسترده مردم انجام شد و اگر فرد یا افرادی نسبت به نتیجه یا نحوه برگزاری آن اعتراضی دارند باید از طریق مجاری قانونی اعتراضات خود را پیگیری کنند.
وی همچنین با اشاره به تلاش های دشمن در بحرین و زندانی کردن شیخ عیسی قاسم گفت: مردم بحرین اجازه نخواهند داد که به این عالم تعدی شود.
امام جمعه سبزوار به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان افزود: مردم از این ماه مبارک برای رسیدن به معنویت بیشتر استفاده کنند و در این ماه به سوی کارهای نیک و خیر بروند.
وی اظهار کرد: یکی از مهمترین برکات ماه مبارک رمضان، توجه به قرآن و افزایش مجالس انس با این کتاب آسمانی است.
وی گفت: این ماه معنوی فرصت مناسب برای برگزاری مراسم ختم قرآن کریم است لذا مردم سعی کنند دست کم یک بار در این ماه قرآن را ختم کنند.
حجت الاسلام مقیسه افزود: در این ماه همچنین مردم باید سعی کنند مراسم افطاری را ساده برگزار کنند و از تجمل گرایی پرهیز نمایند.
پس از برگزاری نماز جمعه نمازگزاران سبزوار در اعتراض به جنایات رژیم بحرین و بازداشت شیخ عیسی قاسم راهپیمایی کردند.
آنان در این راهپیمایی خواستار آزادی فوری آیت الله شیخ عیسی قاسم شدند.ایرنا 102/



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.