اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 10 خرداد 1396 / کد مطلب: 12388 / نظرات: 0

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی:


۱۵۵ ویژه برنامه ارتحال امام خمینی(ره) در خراسان رضوی برگزار می‌شود


۱۵۵ ویژه برنامه ارتحال امام خمینیره در خراسان رضوی برگزار می‌شود سیدمحمد سلطانی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: همزمان با ۱۴ و ۱۵ خردادماه، ۱۵۵ ویژه برنامه ارتحال امام خمینی(ره) در خراسان رضوی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، حجت‌الاسلام سیدمحمد سلطانی ظهر امروز در نشستی خبری با حضور اصحاب رسانه در ارتباط با ویژه برنامه‌های ارتحال امام راحل در استان خراسان رضوی اظهار داشت: امسال سالروز رحلت امام راحل هم زمان با ماه مبارک رمضان خواهد بود و با توجه به شرایط موجود در ماه مبارک رمضان، امکان تشرف زائران خراسان رضوی به مرقد امام(ره) فراهم نیست.

وی افزود: بعد از دوازدهم فروردین ماه، 7 جلسه با حضور 22 کمیته برای برگزاری هر چه بهتر این بزرگداشت در استان خراسان رضوی برگزار شد که در مجموع 155 برنامه مختلف فرهنگی و آموزشی برنامه‌ریزی شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی تصریح کرد: رویکردهای ما در 10 محور تشکیل شده و ان‌شاءالله در سراسر استان در روزهای 14 و 15 خردادماه در تمامی شهرستان‌ها و بخش‌های استان مراسم بزرگداشت امام راحل را خواهیم داشت.

وی با بیان این که مراسم ارتحال امام خمینی(ره) امسال به صورت متمرکز در روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه در حرم مطهر رضوی برگزار خواهد شد گفت: سه برنامه متمرکز در تاریخ‌های 12، 13 و 14 خردادماه از ساعت 18 تا 19:30 در رواق امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی اذعان داشت: 300 هزار پوستر با 20 طرح مختلف و 150 هزار جلد کتاب درباره ابعاد شخصیتی امام خمینی(ره) در سراسر استان توزیع شده است.

سلطانی ادامه داد: الزامات فرهنگی برنامه‌های بزرگداشت در 4 محور خواهد بود و حدود 60 برنامه پیشنهادی برگزاری هرچه بهتر بزرگداشت امام راحل خواهیم داشت. آنچه مشخص است مردم شریف خراسان رضوی خود را مقید می‌دانند که در مراسم ارتحال حضرت امام شرکت کنند و ما نیز در پایان مراسم‌ها روزانه  از 4500 زائر در وعده افطار در حرم مطهر رضوی پذیرایی خواهیم کرد.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.