اخبار سبزوار پيام : عمراني





اخبار » عمراني / تاریخ خبر: 29 خرداد 1396 / کد مطلب: 12417 / نظرات: 0


چاه شماره 4 آب ششتمد بزودی وارد مدار آبرسانی خواهد شد


پیرو اخبار منتشره در برخی سایتهای به استحضار مردم محترم شهر ششتمد می رساند در تاریخ 25/03/96 مدیریت عامل شرکت آبفا سبزوار آقای مهندس ریاضی در معیت نماینده محترم شهرستان سبزوار جناب آقای مقصودی و با حضور امام جمعه محترم، بخشدار محترم و شهردار محترم ششتمد همچنین با حضور تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر ششتمد از محل تجهیز و احداث چاه آب شماره 4 این شهر بازدید به عمل آوردند. طی این بازدید مراحل تیرگذاری و نصب ترانس برق چاه مشهود بودو سرعت برق رسانی به چاه مطلوب می باشد.
مراحل تجهیز چاه شامل استقرار پمپ، نصب لوله آبده واتصال به خط انتقال مطابق وعده داده شده تا آخر خرداد ماه عملیاتی خواهد شد.
قابل ذکر است که با وارد مدار شدن این چاه ظرفیت خوبی به حجم تولید آب ششتمد اضافه می شود لیکن نیاز آبی شهر در پیک مصرف بیش از این مقدار بوده که صرفه جویی و مصرف بهینه مردم عزیز در طی ماههای گرم تابستان پیش رو مورد انتظار است.
تجهیز این چاه که با هزینه ای معادل ده میلیارد ریال در حال انجام است بصورت کوتاه مدت در تقلیل مشکل آبی شهر ششتمد موثر می باشد اما با توجه به فقر سفره آبی زیرزمینی منطقه ششتمد، پروژه انتقال آب از دشتهای دورتر با پیشرفت فیزیکی خوب در دست اقدام بوده که با پیگیری اعتبارات آن توسط مسوولین شهرستان و نمایندگان محترم مردم، امید به تسریع در بهره برداری و حل نهایی مشکل کم آبی شهر ششتمد روز افزون خواهد شد.
در پایان از کلیه شهروندان عزیز شهر ششتمد خواهشمند است با توجه به قرار گرفتن در اقلیم خشک و کم آب، دقت در مصرف و نهایت صرفه جویی را همیشه مد نظر قرار دهند تا همواره مفتخر به خدمت سقایی به شما عزیزان باشیم.
روابط عمومی و آموزش همگانی
شرکت آب و فاضلاب سبزوار






منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.