اخبار سبزوار پيام : مذهبی


اخبار » مذهبی / تاریخ خبر: 12 آذر 1390 / کد مطلب: 1242 / نظرات: 0


استقبال خوب دانش آموزان از هيات دانش آموزي سبزوار


معاون پرورشي و تربيت بدني مديريت آموزش و پرورش سبزوار از استقبال خوب دانش آموزان اين شهرستان از هيات دانش آموزي خبر داد .
جواد كوره پز ضمن اعلام خبر فوق افزود : هيات دانش آموزي شهرستان سبزوار با همكاري انجمن اسلامي دانش آموزان ، هيات هاي مذهبي دانش آموزي  و گروه فرهنگي و تبليغي بصائر و ... برگزار مي گردد . 
اين هيات كه با هدف رفع شبهات اعتقادي و ديني دانش آموزان و همچنين شركت دانش آموزان در عزاداري سيد و سالار شهيدان تشكيل شده است از ابتداي ماه محرم برنامه هاي معرفتي و عزاداري را آغاز نموده است و به لطف خدا با استقبال چشمگير دانش آموزان نيز مواجه شده است .
وي در ادامه به بازديد مدير كل آموزش و پرورش خراسان رضوي و مدير دانش آموزي آموزش و پرورش خراسان رضوي از اين هيات نيز اشاره كرد و افزود : حضور منسجم و هماهنگ دانش آموزان سبزواري در اين هيات با استقبال اين عزيزان نيز مواجه گرديد . 
 جواد كوه پز با اشاره به برنامه هاي هيات دانش آموزي شهرستان سبزوار افزود : اين هيات در دو محل مجزا براي دانش آموزان پسر ودختر برگزار مي شود و برگزاري حلقه هاي معرفتي ، سخنراني مذهبي و عزاداري و سينه زني از برنامه هاي هيات دانش آموزي سبزوار است .
شايان ذكر است هيات دانش آموزي پسران در محل هنرستان شريعتي و هيات دانش آموزي دختران در محل هنرستان 17 شهريور در طول دهه اول محرم از ساعت 18 الي 20 آماده حضور دانش آموزان سبزواري مي باشد .





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.