اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 2 تير 1396 / کد مطلب: 12432 / نظرات: 0


روز قدس فراگیرترین حرکت جهانی علیه صهیونیست ها است


روز قدس  فراگیرترین حرکت جهانی علیه صهیونیست ها است  فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سبزوار گفت: جمهوری اسلامی نقش بی بدیلی در آرمان های ملت فلسطین و تقویت جبهه مقاومت اسلامی دارد.
سرهنگ پاسدار امین الله مظلوم روز جمعه در سخنرانی مراسم روز قدس با تقدیر از حضور گسترده مردم سبزوار در این راهپیمایی افزود: به برکت انقلاب اسلامی موضوع رهایی قدس شریف از گفتمان ناسیونالیسم جهان عرب به گفتمان غالب سیاسی جهان اسلام تبدیل شد.
وی ادامه داد: هنگامی که امام (ره) در 16 مرداد سال 58 آخرین جمعه ماه رمضان را به عنوان روز قدس اعلام کردند کمتر کسی گمان داشت که این فراخوان به بزرگترین، بنیادی ترین و فراگیرترین حرکت جهانی علیه صهیونیست ها تبدیل شود.
فرمانده سپاه سبزوار گفت: روز قدس یادگار ارزشمند امام( ره ) است که رویای صهیونیست ها در تسلط بر جهان اسلام را نقش بر آب کرد.
سرهنگ پاسدار مظلوم افزود: یکی از از مهمترین دستاوردهای راهبرد امام(ره) در اعلام روز قدس تقویت جبهه مقاومت و تبدیل آرمان فلسطین به موضوع اول جهان اسلام است.
وی ادامه داد: امروز به برکت روز جهانی قدس و انسجام جهان اسلام روند شکست های مکرر ملت های عرب به شکست های پیاپی صهیونیست ها از جبهه مقاومت اسلامی تبدیل شده است.
سرهنگ پاسدار مظلوم گفت: با وجود حمایت غرب از صهیونیست ها نه تنها امنیت آنها تضمین نشد بلکه تحولات جهان اسلام نوید بخش فروپاشی این رژیم نامشروع است.
فرمانده سپاه سبزوار افزود: امروز دست برتر مقاومت در کشورهای منطقه تهدیدی برای امنیت صهیونیست ها و تکمیل محاصره آنهاست.
او ادامه داد: ائتلاف صهیونیستی، استکباری و عبری علیه ایران از ابعاد توطئه مشترک علیه جهان اسلام با هدف تضعیف جبهه مقاومت سلامی و ایجاد حاشیه امن برای فلسطین اشغالی است.
سرهنگ پاسدار مظلوم با اشاره به حادثه تروریستی تهران گفت: حمله موشکی سپاه به این ترقه بازی خواب را بر تروریست ها و حامیان آنها حرام کرد.
او افزود: رسانه های صهیونیستی پیام حمله موشکی ایران به مواضع داعش را فراتر از هدف قرار دادن داعش تفسیر کردند و آن را خطری بزرگ برای خود دانستند.
فرمانده سپاه سبزوار ادامه داد: جمهوری اسلامی حمله کوچکی را در مقیاس بزرگتری پاسخ داد تا اعلام کند هر اقدامی علیه امنیت کشور پاسخی کوبنده دریافت می کند.
وی تصریح کرد: مدافعان حرم بدون استفاده از موشک، تروریستها را به عقب راندند و استفاده از موشک تنها یک سیلی به داعش بود تا دیگران صدای آن را بشنوند.
مظلوم گفت: حمله موشکی سپاه توانایی نظامی کشورمان در برابر تهدید علیه امنیت جمهوری اسلامی را نشان داد و پیام آن این است که پاسخ حماقت های دشمن محدود به مرزهای جمهوری اسلامی نیست و عاملان و پشتیبانان خارجی آنها نیز باید هزینه پرداخت کنند. خبرنگار: حمید دلاوری هروی
102/




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.